FANDOM

TS3A Icon TS3MŻ ikona TS3SŻEra TS3Shop Icon TS4 Wielkie Pranie Ikona
TS4 Ikona Pralka
Pralka – urządzenie występujące w The Sims 3: Kariera, The Sims 3: Studenckie życie, The Sims 3: Miejskie życie, Store i The Sims 4: Wielkie pranie.

Jak sama nazwa wskazuje, służy do prania ubrań. Jest to jednak czynność opcjonalna, ponieważ ubrania na parceli pojawiają się tylko wtedy, gdy jest na niej choć jedna pralka lub/i kosz na pranie.

Opis

Pralka ma dwa tryby pracy: normalny i delikatny. Delikatne pranie trwa dwa razy dłużej niż normalne, jednak po wypraniu ubrań w trybie delikatnym Sim otrzymuje korzystniejszy nastrójnik. Urządzenie to można ulepszyć (system wtryskiwania czystych polimerów), aby pranie dłużej zachowało świeżość.

Droższe modele pralek dają ekologicznym Simom bonus "oszczędność wody", a dodatkowo suszenie ubrań na sznurku daje "oszczędność energii". Istnieją też suszarki do ubrań. Można ich użyć po praniu w pralce, zamiast wieszać pranie na sznurku.

Ciekawostki

  • Simowie mogą znaleźć po praniu gnoma pralniczego "Abrakadabra", wyglądającego jak miś z wystawionym językiem.
  • W The Sims 4 oprócz pralki i suszarki pojawia się także balia, w której Simowie mogą prać swoje ubrania.

Galeria