FANDOM

TS4 Przygoda w dżungli ikona

Pradawne artefakty omiskańskie (ang. Anicent Omiscan artifacts) – obiekty kolekcjonerskie dodane do The Sims 4 w pakiecie rozgrywki The Sims 4: Przygoda w dżungli. Kolekcja składa się z 16 artefaktów.

Kolekcja artefaktów

Wygląd Nazwa Występowanie Opis
Czaszka z kwarcu Czaszka z kwarcu Pospolite Mezti - wódz trzeciej ery. Trudno uznać go za najznakomitszego przywódcę Omisków. Uważał, że jako odkrywca bananów bezapelacyjnie zasługuje na uwiecznienie.
Kamienny omiskański wazon Kamienny omiskański wazon Pospolite Wypalanie miało na celu zapewnienie temu wazonowi dłuższej trwałości, niestety odbyło się to kosztem jego ogólnej prezentacji.
Nóż do zbiorów z brązu Nóż do zbiorów z brązu Pospolite Jedno z podstawowych narzędzi Omisków. Używano go podczas zbierania owoców z dżungli.
Terakotowa maska Khaasa Terakotowa maska Khaasa Pospolite Od zarania dziejów Omiskowie marzyli, by móc dowolnie zmieniać rysy twarzy. Namiastką realizacji tego pragnienia było odmienianie swojego wyglądu poprzez zakładanie maski Khaasa.
Terakotowy omiskański wazon Terakotowy omiskański wazon Pospolite Prosty gliniany wazon. Gdyby nie artystyczne wykończenie, nikt nie zwróciłby na niego uwagi.
Terakotowy posąg Cetloitli Terakotowy posąg Cetlcitli Pospolite Terakotowy posąg Cetlcitli, omniskańskiej opiekunki upraw i długowieczności.
Czaszka z kwarcu dymnego Czaszka z kwarcu dymnego Wyjątkowe Itotia - wódz drugiej ery. Uwieczniony jako autor choreografii najgorętszego układu w historii omiskańskiej sztuki tanecznej zwanego simrumbą.
Nóż do zbiorów z amazonitu Nóż do zbiorów z amazonitu Wyjątkowe Nóż ozdobiony amazonitem, niestety ostrze jest niemiłosiernie tępe. Najwyraźniej jego właściciel przedkładał wygląd nad funkcjonalność.
Pomalowany posąg Cetloitli Pomalowany posąg Cetlcitli Wyjątkowe Omiskowie wierzą, że wstawienie posągu Cetloitli do kamiennej skrzyni, gdzie przechowują jedzenie zapewni ich zapasom dłuższą świeżość.
Turkusowa maska Khaasa Turkusowa maska Khaasa Wyjątkowe Omiskowie zwykli mawiać: „Jeśli nie możesz zmienić wyrazu twarzy, pomaluj ją”. Turkusowa maska Khaasa jest ucieleśnieniem tego powiedzenia.
Zdobiony omiskański wazon Zdobiony omiskański wazon Wyjątkowe Omiskowie nie znali lodówek, nie mogli ich więc wykorzystywać do dumnego prezentowania twórczości swoich dzieci. Zamiast tego zachęcali swoje pociechy do malowania na wazonach. Takich dzieci nie powstydziłby się żaden rodzic nawet w dzisiejszych czasach.
Czaszka z amazonitu Czaszka z amazonitu Rzadkie Yołotli - wódz pierwszej ery. Przeszedł do historii jako największy omiskański wojownik. Legenda głosi, że samodzielnie rozprawił się z trzema rozjuszonymi szynszylami.
Złota maska Khaasa Złota maska Khaasa Rzadkie Ta piękna maska jest niestety bardzo niepraktyczna. Noszenie jej często kończyło się nadwyrężeniem szyi, uginającej się pod ciężarem blichtru.
Złoty nóż do zbiorów Złoty nóż do zbiorów Rzadkie Złote noże do zbiorów były wykorzystywane jedynie podczas obchodów świąt rolniczych do rytualnego zbierania rzadkich jagód uczuć.
Złoty omiskański wazon Złoty omiskański wazon Rzadkie Ten wazon nie należał do najpraktyczniejszych - jest równie piękny jak ciężki. Projektując duże wazony, warto pamiętać o tym, ile waży złoto.
Złoty posąg Cetloitli Złoty posąg Cetlcitli Rzadkie Przyjemnie chłodny w dotyku posąg Cetloitli wprost emanuje magnetyzmem. Każdy marzy, by mieć w domu choćby jeden, a najlepiej kilka.