FANDOM

TS3WA Icon 60px-TSM Icon

Poszukiwacz przygód – cecha pojawiająca się w The Sims 3: Wymarzone podróże oraz The Sims Średniowiecze.

The Sims 3

Cecha poszukiwacz przygód

Poszukiwaczki przygód lubią podróże i eksploracje bardziej niż inni Simowie. Mogą szybciej przygotować się do nowych wypraw i szybciej zwiększają swoje poziomy wizy.

Atrybuty

  • Poszukiwacze przygód będą czuć się świetnie podczas podróży do nowego miejsca.
  • Simowie będą chcieli odkryć jak największą ilość grobowców.
  • Sim z cechą Poszukiwacz przygód może jechać w kolejną podróż szybciej niż inni Simowie.
  • Sim otrzymuje dodatkowe punkty szczęścia życiowego podczas pobytu w grobowcu.
  • Podczas zwiedzania grobowców sim z tą cechą dostanie pozytywny nastrójnik.
  • Simowie z każdą rozwiązaną misją dostają więcej punktów wizy.
  • Simowie posiadający tą cechę często będą mieli pragnienia dotyczące badania grobowców oraz podróży.

Ciekawostki

  • Simowie z tą cechą mają znacznie większą szansę na otrzymanie pozytywnego nastrójnika po podróży w czasie.
  • W The Sims 3: Zwierzaki dla zwierząt jest ta sama cecha.

The Sims Średniowiecze

Adventurous

Cecha ta pozwala naszemu bohaterowi na przygody w lesie, jaskini oraz na morzu. Jeśli na taką wyruszy i nic nie znajdzie, otrzyma negatywny nastrójnik.

Atrybuty

  • Simowie będą mogli szukać przygód np. na statku czy w lesie niezależnie od profesji.
  • Co ciekawe, w łożu także mogą szukać przygód, a gdy zrobią taką rzecz, otrzymują pozytywny nastrójnik.