Simspedia
Advertisement
Simspedia

The Sims 2 The Sims 3

Pelagia Zadek (ang. Prudence Crumplebottom) – zmarła Simka z Sunset Valley pochowana na rodzinnym cmentarzu rodziny Ćwir.

Opis

Pelagia była żoną Szymona Zadka, matką Agnieszki Zadek i Kornelii Ćwir, babcią Mortimera Ćwira oraz prababcią Kasandry i Aleksandra Ćwirów.

Nie wiadomo, gdzie Pelagia się urodziła, ani też czyją była córką. Wiadomo tylko, że przeprowadziła się do nowego miasta - Sunset Valley. Prawdopodobnie będąc młodą kobietą poślubiła Szymona z rodziny Zadków. Miała z nim dwoje dzieci: Agnieszkę i Kornelię. Pelagia zmarła jeszcze przed narodzinami swojego jedynego wnuka - Mortimera.

Co ciekawe, w The Sims 3 grób Pelagii znajduje się na przydomowym cmentarzu rodziny Ćwir, natomiast w The Sims 2 już nie. Być może podczas pożaru jej grób został zniszczony lub o nim zapomniano.

Ciekawostki

  • Pelagia, podobnie do Kunegundy Ćwir i w przeciwieństwie do większości innych nieposiadających grobu przodków rodzin stworzonych przez twórców gry, posiada działające pliki postaci, dzięki czemu można ją przywrócić poprzez zmianę wartości "0x0001" na "0x0000" z pola "Niepowiązany" w kategorii Inne w pliku jej postaci poprzez SimPE.
  • Jej oryginalne imię, Prudence, może być nawiązaniem do określenia Old Prude często stosowanego przy odnoszeniu się do jej córki, Agnieszki, w czasach The Sims: Randka.
  • Według jednej z niepotwierdzonych hipotez jest identyfikowana z Panią Zadecką, lecz ich bezpośrednie powiązanie jest mało prawdopodobne, gdyż Pelagia zmarła dawno przed akcją drugiej części gry, a Pani Zadecka jest w wieku jej wnuka, Mortimera.

Galeria

Rodzina Zadek

Szymon - Pelagia - Kornelia - Agnieszka
Erik Darling - Robert - Pani Zadecka - Beatrice - Bianka - Belinda

Advertisement