FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Patryk Młynarz (ang. Patrick Miller) – jeden z trzech ogrodników występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostałe dwie to Stefania Kowal i Marcjanna Samolot. Patryk może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania projektantem gier.

Patryk ma taką samą strukturę twarzy co Marceli Korek. Mężczyzna ma rude włosy, zielone oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Patryka z innymi są zazwyczaj losowe. Nosi także typowy dla ogrodników strój, a mianowicie słomiany kapelusz, koszulę w paski i dżinsowe spodnie.

Jeśli chodzi o osobowość, Patryk jest dość otwarty oraz jest raczej aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest bardzo poważny i niechlujny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom kreatywności, ma dość wysoki poziom sprzątania i ma raczej wysoki poziom kondycji. Patryk jest głównie zainteresowany Jedzeniem, Pogodą, Pieniędzmi, Przestępczością i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 01 Schludny
Nieśmiały 07 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Bliźniąt.

Ciekawostki