Simspedia
Advertisement
Simspedia
The SimsThe Sims 2The Sims 3The Sims 4

Park – typ parceli publicznej pojawiający się w każdej części serii począwszy od The Sims: Zwierzaki. Jest miejscem, gdzie Simowie mogą się spotkać z mieszkańcami okolicy, spędzić czas wolny oraz niekiedy wędkować, grać w szachy i gotować. Zostały bardziej rozbudowane w drugiej części, gdy wraz z dodatkiem The Sims 2: Zwierzaki dochodzi możliwość zabawy ze swoimi pupilami, oraz w trzeciej części, gdy doszła możliwość piknikowania.

The Sims

Starówka

Park SimCentral

Najpopularniejsze na Starówce, pełne słońca miejsce spotkań. Klub Kynologiczny SimCity organizuje tu przez cały rok Wystawy Zwierzaków. Ciesz się przedstawieniem lub sam spróbuj dostać się na podium.

Park SimCentral – park wprowadzony wraz z dodatkiem The Sims: Zwierzaki. Zawiera baseny, boisko do koszykówki, mały domek oraz plac zabaw. Można tam przyjechać razem ze swoimi pupilami. Zlokalizowany jest na Starówce.

Centrum

Park-memoriał Kręgowskiego

Ten park jest nazwany imieniem Iwana Kręgowskiego, jednego z najukochańszych lalkarzy i filantropów.

Park-memoriał Kręgowskiego – park wprowadzony wraz z dodatkiem The Sims: Randka. Znajduje się w Centrum i można w nim spotkać Pannę Stanisławę. Wedle opisu park powstał w celu upamiętnienia Roberta Zadka (w pierwszej części nazywającego się Iwanem Kręgowskim), jednego z najbardziej uwielbianych lalkarzy i filantropów w Simpaństwie.

The Sims 2

Miłowo

Park Leśny

Zabierz rodzinę na spacer do parku i spotkaj się z sąsiadami!

Zatoka Pokrzyku

Pawilon Parku Centralnego

Park Centralny

Park Centralny Wschodni

The Sims 3

Sunset Valley

Park miejski

Zagajnik Jarzębinowy

The Sims 4

Advertisement