The Sims 4: Przygoda w dżungli

Omiskańskie skarby (ang. Omiscan treasures) – obiekty kolekcjonerskie dodane do The Sims 4 w pakiecie rozgrywki The Sims 4: Przygoda w dżungli. Kolekcja składa się z 13 skarbów. Skarby mogą być znalezione w skrzynkach znajdujących się w dżungli lub świątyni w Selvadoradzie.

Kolekcja skarbów

Wygląd Nazwa Występowanie Opis
Cętkowana perereca ze złota i amazonitu.png Cętkowana perereca ze złota i amazonitu Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Morska perereca ze złota i hematytu.png Morska perereca ze złota i hematytu Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Pasiasta perereca ze złota i kwarcu.png Pasiasta perereca ze złota i kwarcu Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Perereca ze złota i diamentów z czaszką.png Perereca ze złota i diamentów z czaszką Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Perereca ze złota i klejnotów.png Perereca ze złota i klejnotów Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Perereca ze złota i rubinów z krążkiem.png Perereca ze złota i rubinów z krążkiem Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Perereca ze złota i szafirów z wypustkami.png Perereca ze złota i szafirów z wypustkami Rzadkie Dzieło mistrza omiskańskiego złotnictwa.
Złoty kalendarz omiskański.png Złoty kalendarz omiskański Rzadkie Niniejsze znalezisko archeologiczne dowodzi, że zbieranie talerzy było modne nie tylko w czasach Twojej babci.
Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli.png Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli Rzadkie Wygląda jakby ktoś celowo zdrapał z niego ślady urodzin.
Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli z klejnotami.png Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli z klejnotami Rzadkie Czyste złoto wysadzane klejnotami. Nie ma lepszego sposobu, by zaprezentować swój godny pozazdroszczenia status materialny.
Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli ze szmaragdami.png Złoty kalendarz omiskański Cetlcitli ze szmaragdami Rzadkie Pięknie zdobiony obiekt przypominający o wszystkich omiskańskich świętach.
Złoty kalendarz omiskański z turkusami.png Złoty kalendarz omiskański z turkusami Rzadkie Dowód na to, że omiskański rok od zawsze liczył 18 miesięcy.