FANDOM

The Sims 2 Icon

Oliwia kocha dzieci i zawsze pragnęła mieć dużą rodzinę, ale czy urodzenie następnego malucha nie stanie się dla niej wysiłkiem ponad miarę?

Oliwia Montek (ang. Olivia Monty) – zmarła Simka pojawiająca się w grze The Sims 2. Była córką Holofernesa i Judyty Doktorek, żoną Klaudio Monteka i matką ich dwóch synów, Romeo i Merkucja.

Za życia, Oliwia najprawdopodobniej zamieszkiwała Weronę gdzie również zmarła. Urny jej i jej męża znajdują się na ranczu Monteków, posiadłości swoich teściów którzy przygarnęli Romeo i Merkucja po śmierci z głodu swych rodziców.

Oliwia była odpowiedzialna za nauczenie Merkucja korzystania z nocnika, natomiast Romeo nie nauczyła żadnych umiejętności dostępnych dla małych dzieci. Gdy kobieta zmarła, była w trzeciej ciąży, co oznacza, że dziecko również nie przeżyło.[1]

Możliwe, że Oliwia miała być na początku grywalnym Simem, gdyż w odróżnieniu od większości zmarłych posiada ona punkty osobowości, zainteresowania oraz biografię. Co dziwne, nie posiada ona jednak żadnych wspomnień. Podobnie jest w przypadku jej męża i Konstancji Kapulet. Kolejnym dowodem na możliwą grywalność Simki jest to, że jej bratankowie, Benedykt i Beatrycze rozpoznają ją jako rodzinę i vice-versa, co zwykle nie jest możliwe bez edytowania gdyż jest ona krewną poprzez małżeństwo, a tak dzieje się zwykle u stworzonych już żywych Simów. Ponadto, została ona stworzona w tym samym czasie co żywi członkowie jej rodziny.[2]

Według SimPE, zanim zmarła zostało jej 25 dni do zmiany grupy wiekowej w emeryta. Również w tym samym programie można odnaleźć jej portret jako staruszkę. Nieznany jest powód istnienia tego portretu, jednak posiada takowy większość Simów z Werony.

Tak jak wiele mieszkańców Werony, Oliwia również jest oparta na postaci z jednego z Szekspirowskich dzieł. W tym przypadku, jest to Olivia, główna bohaterka komedii "Wieczór Trzech Króli".

Cecha Kreatywny TS4
Wskazówka dotycząca wskrzeszenia
Ten Sim może zostać przywrócony do życia za pomocą Wskrzeszeniomatu, lampy Dżina lub dzięki zaklęciu złej wiedźmy. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj ten poradnik: Poradnik:Ożywianie Simów.

Simologia

The Sims 2
Osobowość
Panna - Big
Niechlujny 03 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
Libra
Niedopasowany znak zodiaku
Normalnie znakiem zodiaku Sima z taką osobowością powinna być waga.

The Sims 2
Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interestPolityka00
Money interestPieniądze08
Environment interestŚrodowisko04
Crime interestPrzestępczość06
Entertainment interestRozrywka09
Culture interestKultura08
Food interestJedzenie04
Health interestZdrowie05
Fashion interestModa07
Sports interestSport00
Paranormal interestOkultyzm06
Travel interestPodróże04
Work interestPraca05
Weather interestPogoda00
Animals interestZwierzęta07
School interestSzkoła09
Toys interestZabawki08
Sci-Fi interestFantastyka naukowa00

W innych językach

Language The Sims 2
Angielski Olivia Monty
Brazylijski Portugalski Olívia Montez
Chiński (Uproszczony) 奥利拉 蒙特
Chiński (Tradycyjny) 奧麗維亞 蒙堤
Czeski Olivia Montyová
Duński Olivia Mohpedreng
Holenderski Olga Hartverloren
Europejski Portugalski Olívia Montes
Fiński Olivia Monttupuu
Francuski Olivia Monty
Niemiecki Olivia Monti
Hebrajski אוליביה מונטי
Włoski Olivia Montreschi
Japoński オリビア モンティ
Koreański 올리비아 몬티
Norweski Olivia Montebello
Polski Oliwia Montek
Rosyjski Оливия Монтекки
Hiszpański Olivia Monchurresco
Szwedzki Olivia Monty
Tajski โอ•ลิ•เวีย มอน•ตี้

Przypisy

  1. Ciążowy brzuch Oliwii jest tak naprawdę tylko meshem, co oznacza, że po wskrzeszeniu Simka nie będzie w ciąży, jej brzuch jednak dalej pozostanie duży. Aby kobieta urodziła, musi ponownie postarać się o dziecko. Alternatywnie, można także nadać Oliwii ukryty token Pregnancy - Controller we wspomnieniach w programie SimPE.
  2. Żywi Simowie są zwykle tworzeni jako pierwsi, podczas gdy zmarli są dodawani dopiero później. Chociaż Oliwia jest zmarła, została ona stworzona jako 17 Simka w Weronie, czyli jako jedna z pierwszych Simów.
Rodzina Montek

Bassanio - Porcja - Walenty - Sylwia
Patryk - Izabela
Klaudio - Oliwia - Merkucjo - Romeo - Nienarodzone dziecko
Antonio - Henryka - Beatrycze - Benedykt
Bianka