FANDOM

The Sims 2 Bon Voyage Icon

Olaf Promyk (ang. Opal Raymond) – zagraniczna Simka występująca w drugiej części gry w dodatku Podróże w otoczeniu Trzy Jeziora. Olaf może stać się grywalna, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nią i wyśle ją na studia. W życiu dąży do zostania mistrzynią złodziei.

Olaf ma taką samą strukturę twarzy co Amanda Chuligan. Dziewczyna ma rude włosy ułożone podobnie jak Zosia Miguel, niebieskie oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Olafa z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Olaf jest wielkim lekkoduchem oraz jest raczej uprzejma, a jednocześnie jest raczej nieśmiała i leniwa oraz bardzo niechlujna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to dziewczyna ma cztery punkty umiejętności kondycji. Olaf jest głównie zainteresowana pogodą, okultyzmem, pracą i szkołą. Ironicznie, pomimo posiadanej aspiracji, Olaf nie jest zainteresowana pieniędzmi.

Osobowość

Osobowość
Koziorożec - Big
Niechlujny 00 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wodnika

Ciekawostki

  • Olaf ma takie samo nazwisko co policjantka Waldek Promyk, która mieszka w Kwitnących Wzgórzach, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnione.
  • Tłumacze pomylili się, ponieważ jest to Simka, której nadano imię męskie. Nie jest to pierwszy przypadek takiego błędu.