FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Ola Miodownik (ang. Amber Barthelet) – jedna z trzech pokojówek występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostałe dwie to Samanta Mętlik i Alina Kolano. Ola może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania światowej sławy kucharką.

Ola ma taką samą strukturę twarzy co Adela Trąbka. Kobieta ma długie rude włosy z małą tiarą, szare oczy i lekko opaloną skórę. Jak wszystkie pokojówki, domyślny strój Oli to typowy strój "Francuskiej Pokojówki" z białym fartuszkiem. Ola nie posiada żadnych związków z innymi Simami w Zatoce Pokrzyku, prawdopodobnie dlatego, że nikt jej jeszcze nie zatrudnił. Z tego powodu jedynym sposobem na spotkanie jej jest po prostu zatrudnić ją i stać się jej pierwszym klientem.

Jeśli chodzi o osobowość, Ola jest raczej lekkoduchem oraz jest dość otwarta, a jednocześnie jest raczej leniwa, zrzędliwa i bardzo niechlujna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom sprzątania, co jest bardzo korzystne dla jej pracy, oraz ma raczej wysokie poziomy charyzmy i kondycji. Ola jest głównie zainteresowana Okultyzmem, Modą i Podróżowaniem. Pomimo swojego pragnienia życiowego, Ola nie jest zainteresowana jedzeniem.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 01 Schludny
Nieśmiały 07 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.