FANDOM

Os1
Oaza Zdrój
Otoczenie · Zawarte w: TS4 Icon
TS4 Icon Moved In
Oaza zdrój icon
Oaza Zdrój (ang. Oasis Springs) – miasto wprowadzone w The Sims 4.[1]

Otoczenie, które podobnie jak Wierzbowa Zatoczka położone jest na przedmieściach i nie ma dostępu do morza. Spalona czerwona ziemia, skalisty krajobraz i pustynna roślinność przypominają jeden z najbardziej charakterystycznych stanów USA - Arizonę.

Okolica jest podzielona na 6 sektorów, a podczas przemieszczania się do nich czeka nas ok. 10 sekund ekranu ładowania.
Okolica zawiera 16 parcel mieszkalnych co czyni ją nieco mniejszą od średniej z okolic z The Sims 2 (22, 9 i 22 odpowiednio) oraz dużo mniejszą od Sunset Valley (42).

W Parku Oazy Zdrój i na tyłach Bogatej Dzielnicy można odnaleźć Zapomnianą Jaskinię. Aby się do niej dostać, trzeba posiadać 10 poziom majsterkowania. W owej jaskini można odnaleźć dwie lilie, ziemniaki, cebulę, cztery skałki oraz trzy miejsca do łowienia. W formie dekoracji, są porozrzucane tam pudełka, a na ścianach są kryształy, a niektóre z nich przypominają kosmiczne skały.

Mieszkańcy

§228,639

Malcolm Landgraab, Geoffrey Landgraab, Nancy Landgraab

Landgraabowie sprawiają wrażenie idealnej rodziny – są bogaci, dobrze wychowani, błyskotliwi. Ale Nancy i Geoffrey coś ukrywają. Czy sekrety ich rozdzielą, czy nadal będą budowali bogatą dynastię?

§147,835

Katrina Kaliente, Dina Kaliente, Nina Kaliente, Don Lothario

To już nie jest dom tylko dla kobiet, odkąd matka rodu Kaliente, Katrina, sprowadziła do niego swojego kochasia i naciągacza, Dona. A skoro w domu są trzy atrakcyjne panie o ognistym temperamencie, czy Don pozostanie wierny, czy też wda się w romans z kolejną Kaliente?

§3,950

Johnny Zest

Johnny Zest ma dziwny pseudonim sceniczny i misję, ale chyba brakuje mu talentu... Wydziedziczony przez Landgraabów za to, że rzucił szkołę, Johnny chce samodzielnie zdobyć sławę i fortunę jako satyryk.

§14,000

Zoe Patel, J Huntington III, Gavin Richards, Mitchell Kalani

Ta rodzina sprawia wrażenie, jakby wyszła prosto z serialu telewizyjnego. Jakie niesamowite przygody przeżyją w tym tygodniu wesoła Zoe, wyluzowany Mitchell, zarozumiały bawidamek J oraz intelektualista Gavin? Siadaj i oglądaj!

Dzielnice

  • Mirage Canyon

Mirage Canyon to prawdziwa oaza w Oazie Zdrój. Spieczeni przez słońce goście mogą podziwiać piękny wodospad z komfortowego miejsca przeznaczonego do wypoczynku.

  • Skyward Palms

Ekskluzywna, grodzona okolica zapewnia wszystkie uroki mieszkania w otoczeniu pustynnej dziczy, dodając do tego luksus posiadania zielonego trawnika.

  • Acquisition Butte

Mieszkańcy ustronnej okolicy Acquisition Butte płacą dodatkowo za wspaniały widok na skały i panującą tu ciszę.

  • Bedrock Strait

Mieszkańcy tej czarująco kiczowatej okolicy są dumni ze swoich billboardów i gnomów ogródkowych. Kto nie chciałby codziennie rano witać się z Brontozaurem Barrym.

  • Parched Prospect

Okolica, która zapewnia życie na pustyni w pigułce. Widok pełen pustynnych biegaczy i kaktusów ciągnie się aż po horyzont!

Specjalne parcele

  • Pustynny Kwiat
  • Zapomniana Grota (ukryta)

Ciekawostki

Galeria

Przypisy