Oasis Landing
Oasis Landing
Otoczenie · Zawarte w: TS3ITF Icon.png

Gwiazdka TS4 Ikona.png Ten artykuł został nagrodzony w grudniu 2015 roku.

TS3ITF Icon.png Ten artykuł jest o otoczeniu. Ten artykuł jest/był artykułem na medal.

Oasis Landing – otoczenie dodane w The Sims 3: Skok w Przyszłość. Istnieją trzy rodzaje Oasis Landing: Wersja normalna, utopijna i dystopijna. Gra zaczyna się w normalnym stanie, ale można go zmienić przez manipulowanie niektórymi aspektami życia Simów w czasie teraźniejszym.

Rodziny

Nowe rodziny

§50,000
Trudność: 2
Fryderyk Rama, Lilah Turni, Bend0
Ta trójka współlokatorów pracowała kiedyś doręczając przesyłki, ale teraz badają wszystko, co ma im do zaoferowania wszechświat.
§50,000
Trudność: 3
Felix Finn, Fawn Lacey, Carmen Lavishe, Cr1sto
Ci przyjaciele byli brzydkimi kaczątkami, ale wyrosły z nich piękne łabędzie, które uwielbiają popisywać się swoimi piórkami oraz imprezować.
§50,000
Trudność: 3
Neel Das, Dot, ROB-E, Takk0
Neel spędza dnie i noce w swoim warsztacie botów. Czy kiedykolwiek jeszcze ujrzy światło dzienne?
§50,000
Trudność: 3
Edwin Archibilt, Cassandre Chandelace, JL-58, Robota
Edwin był słynnym inżynierem Plumbotów i zarobił fortunę przed przejściem na emeryturę. Kocha Cassandre, ale obawia się, czy tej nie zależy tylko na jego pieniądzach.
§50,000
Trudność: 5
Lanna Bannister, Tyson Bannister, Jaime Bannister, Celene Bannister, Jessi Bannister, Mychelle Bannister
Duża rodzina żyjąca zgodnie z ustalonymi, tradycyjnymi wartościami. Jessi i Mychelle zaczęły sprawdzać, na co mogą sobie pozwolić – czy Tyson ukróci ich zapędy?
§50,000
Trudność: 3
Susan Castle, Nathaniel Castle, Lexi Castle, Vroombo
Trzy pokolenia mieszkające pod jednym dachem! Susan wychowywała Nathaniela, pozwalając mu być sobą, a dzięki Lexi zrobiło się jeszcze ciekawiej.
§50,000
Trudność: 2
Auden Dunes, Asher Dunes
Bracia Dunesowie kochali badanie Pustkowi, do chwili gdy zaginęli ich rodzice. Czy Auden i Asher rozwiążą tę tajemnicę?
§50,000
Trudność: 2
Chelsea Gateway, Gladys
Chelsea od maleńkości dręczy swojego Plumbota, Gladys, wymyślnymi psikusami. Gladys ma już dość tego układu.
§50,000
Trudność: 3
Valerie Mannin, Connell Mannin, Brigitte Mannin, Gilon Mannin
Manninowie przeprowadzili się do Dzielnicy Górniczej, chcąc być w połowie drogi do dziczy, gdy wydarzy się apokalipsa.
§50,000
Trudność: 3
Amanda Mere, Rowley Wilkins, Melany Mere
Amanda i Rowley porzucili życie pełne szalonych przygód, aby się ustatkować. Czy będą tolerowali nudną, sielankową Dzielnicę Górniczą?
§50,000
Trudność: 1
Bennett Obi
Bennet Obi dziesiątki lat żył samotnie w rozpadającej się chacie. Pod pozorem ekscentryczności ukrywa wielkie pokłady siły i mądrości.
§50,000
Trudność: 4
Bayerd Orey, Brenna Orey, Leina Orey, Digi, ToB3
Gale i Brenna zawsze chcieli mieć córkę i pojawienie się w tajemniczych okolicznościach Leiny było spełnieniem ich marzeń!
§50,000
Trudność: 3
Janet Planeson, Gregor Planeson, Judith Planeson, Roy Planeson, Daisy
Planesonowie to rodzina w pełni korzystająca z licznych udogodnień, jakie oferuje Oasis Landing. Większość pracy wykonuje ich Plumbot, Daisy.
§50,000
Trudność: 2
Ziron, Drox, Lyra
Tę założoną przez dociekliwych naukowców rodzinę Plumbotów prowadzi samoświadomy Ziron oraz jego rodzeństwo, Drox i Lyra!
§50,000
Trudność: 2
Drake Chambers, Harkin Shire, Kel Gwyn
Między tą trójką sporo zaszło, ale są na tyle dorośli, by mieszkać w zgodzie jako współlokatorzy... Prawda?

Powracające rodziny

§50,000
Trudność: 2
Atom Beaker, Ceres Beaker, Cyclotron
§50,000
Trudność: 5
Gregory Landgraab, Cheryl Landgraab, Timothy Landgraab, Lara Landgraab, Model U
Boom na rynku nieruchomości spowodował przeprowadzkę Landgraabów, którzy chcieli na nim zarobić. Z czasem Landgraabowie będą właścicielami całego miasta! Całkiem dosłownie.
§50,000
Trudność: 3
Ewan Larson, Batul Larson, Loki Larson
W następstwie tajemniczej tragedii rodzinnej Ewan i Batul adoptowali swojego osieroconego bratanka, Lokiego. Dziś zmagają się z jego żądną przygód naturą.
§50,000
Trudność: 2
Planchette Spector, 5P1R17
To Sim, który powrócił z zaświatów. Planchette jest ostatnim członkiem legendarnego klanu Spectorów na Ziemi. Do miasta sprowadziła go tajemnica zamkniętych drzwi.
§50,000
Trudność: 2
Maria Russo, Serena Russo, BitBot
Martwiąc się o wnuczkę Serenę mieszkającą w wielkim mieście, Maria przeprowadziła się do niej, aby służyć jej pomocą. Czy zdoła się przystosować do nowoczesnej technologii?
§
Trudność: Najczęściej od 3 - 5
Są zależni od historii naszego Sima, którym kierujemy.

Miastowi

Simowie
Plumboty

NPC

Zmarli Simowie

Ciekawostki

  • Początkowo Oasis Landing miało się nazywać Arcadia Landing, jednak nazwa ta została zmieniona.
  • Oasis Landing jest jednym z dwóch miast z tamą, drugim jest Twinbrook.
  • Fryderyk Rama, Lilah Turni i Bend0 z domu Futudrama są parodią postaci z amerykańskiego serialu animowanego Futurama
  • Bennett Obi jest parodią Obi-Wana Kenobiego z serii filmów science-fiction Gwiezdne wojny.
  • Rodzina Larson i Orey to parodie rodzin Lars i Organa z serii Gwiezdnych wojen.
  • Rodzina Bannister może być nawiązaniem do rodziny Lannister z serii książek Pieśń Lodu i Ognia autorstwa George'a R. R. Martina.
  • Rodzina Planeson to parodia rodziny Jetsonów.
  • Simka NPC, Samantha Loo, może być nawiązaniem do Leeloo z filmu Piąty element.
  • Chelsea Gateway i Gladys są nawiązaniem do Chell i GLaDOS z gry komputerowej Portal.
  • Rodzina Castle jest parodią rodziny z kryminalnego serialu amerykańskiego Castle.
  • Rodzina Mere-Wilkins jest parodią rodziny Amy i Rory'ego z serialu Doctor Who.
  • Gdy pójdziemy zwiedzać pustkowia znajdziemy tam miejsce katastrofy gdzie w rozbitym statku kryje się sen o The Sims 4. Można go ujrzeć w kapsule sypialnej.
  • Gdy wywołamy przyszłość dystopijną, budynki będą osmalone, wszędzie będą śmieci, a kolejka ZEFIR będzie zamiast kółek dymić, natomiast w Utopii, będą w kolorach tęczy.
  • W Oasis Landing nie ma szkoły, sklepu spożywczego, posterunku policji, siedziby przestępców oraz bazy wojskowej.
  • W zniszczonym statku kosmicznym można też znaleźć nową scenerię do holograficzego ozdobnika ściany z postaciami z The Sims 4.
  • Na wyżynach miasta znajduje się małe osiedle, które wygląda na ubogą dzielnicę - domy są tam małe, mieszkańcy w większości nie mają mnóstwa pieniędzy i prowadzą oszczędny styl życia, mało powiązany (lub wcale) z futurystyczną technologią. Osiedle może być związane z górnictwem, ponieważ znajduje się tam Park Górnika, itd.
  • Pojawiają się nowe parcele - pustkowia.
  • W przyszłości pojawiają się potomkowie Sima.
  • Być może Oasis Landing to Isla Paradiso w przyszłości. Świadczą o tym zniszczone pływające domy na pustkowiach oraz teren wyglądający na dno oceanu.
  • Czasami w Atsyrutuf, lokalnym klubie, możemy natrafić na jedną z kelnerek-Plumbotów o nazwie Shodan. Może to być easter egg do serii gier wideo System Shock, gdzie SHODAN - zbuntowana SI - jest główną antagonistką.
  • Jest tam plaża (jest oczywiście bez wody), podobna do plaży z Appaloosa Plains.

Znaczenie Nazwy

Oryginalną nazwę (Oasis Landing) można przetłumaczyć jako Oaza Lądowania.

Galeria

Almanach Czasu Menu1.PNG
OLEkranŁadowania.png
Oasis Landing Neutralne.jpg
Inne Oasis Landing.png
OasisLandingUtopia.png
Tęcza nad Oasis Landing.jpg
Medal AGFNM.png
Artykuł na medal
Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na Simspedii. Dzięki temu masz pewność, że warto go odwiedzić i przeczytać.