FANDOM

TS3 Icon

To bezwzględny biznesmen. Nick Alto, razem ze swoją żoną, doprowadza swoimi knowaniami do zguby niemal wszystkich, których spotyka.

Nick AltoSim pojawiający się w The Sims 3 w Sunset Valley.

Wpływowy biznesmen, Sim zły i przebiegły, mąż Vity i ojciec Holly Alto, największy wróg rodziny Landgraabów. Nieoficjalnie jest właścicielem większości obiektów publicznych w Sunset Valley. Najprawdopodobniej jest bratem Berta, który mieszka w Hidden Springs, nie ma go jednak na drzewie genealogicznym Nicka. Może być również spokrewniony z założycielem BridgeportEbenezerem Alto.

Nick jest osobą złą, która dąży jedynie do bogactwa i władzy. Choć pracuje w biznesie, pragnie zostać szefem mafii, która zapewne współpracowałaby z przywódczynią Sunset Valley w postaci jego żony. Prawdopodobnie jednak plany pokrzyżowali Landgraabowie.

Nick to potężny mężczyzna o ciemnobrązowych, lekko już siwych włosach. Zazwyczaj ubrany jest w szary garnitur. Swym wyglądem przypomina członka mafii.

Nick zdobył gdzieś fortunę, po czym wraz z żoną i córką przybył do Sunset Valley jakiś czas przed akcją gry The Sims 3. Udało mu się zdobyć wysokie stanowisko w karierze biznesowej, zaś dzięki szemranym interesom wszedł nieoficjalnie w posiadanie większości miejsc publicznych w mieście. Altowie wdali się w konflikt z bogatą i wpływową rodziną Landgraabów, którzy sfinansowali kiedyś budowę Sunset Valley.

Simologia

Ikona Umiejętność Poziom
Majsterkowanie IkonaMajsterkowanie02TS3
Professional Sports career iconSport04TS3

Galeria

Rodzina Alto
Nick · Vita · Holly · Bert · Eleanor · Trenton · Jareth · Griffin
Alfonso · Lopita · Ashley · Ebenezer