FANDOM

The Sims 2 Icon

Natalia Nurek (ang. Nancy Philippine) – jedna z trzech ogrodników występujących w Dziwnowie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Dominika Placek i Dariusz Drewno. Natalia może stać się grywalna, jeśli nasz Sim weźmie z nią ślub lub poprosi o wprowadzenie się.

Natalia ma podobną strukturę twarzy co Maria Serek. Kobieta ma brązowe włosy zaplecione w dwa warkoczyki, szare oczy i ciemną skórę. Nosi także typowy dla ogrodników strój, a mianowicie słomiany kapelusz, koszulę w paski i dżinsowe spodnie.

Jeśli chodzi o osobowość to Natalia jest bardzo otwarta i dość schludna, a jednocześnie jest raczej leniwa, dość poważna i zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom charyzmy i ma wysoki poziom gotowania. Natalia jest głównie zainteresowana Środowiskiem, Przestępczością, Rozrywką i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 08 Schludny
Nieśmiały 10 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 03 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Natalia nosi takie samo imię i nazwisko co Natalia Nurek z Werony oraz takie samo nazwisko co Bartek Nurek który również mieszka w Weronie. Jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.