FANDOM

TS4WŻ ikona

Mua Pel'am – dzielnica w Sulani. Jest to w większości niezamieszkana wyspa z wodospadem, jaskinią i aktywnym wulkanem. Wulkan może wybuchnąć, powodując spadanie bomb wulkanicznych z nieba, które mogą niszczyć parcele.

Simowie nie mogą zostać zmiażdżeni przez lawowe bomby, ale mogą zapalić się poprzez dotknięcie ich, co może spowodować ich śmierć. Jeśli jednak Sim będzie w stanie złamać jedną, znajdzie w niej „specjalny kamień”.

Wodospad to miejsce, w którym Simowie mogą brać prysznic, łapać żaby i uprawiać bara-bara.

Sąsiedztwo składa się z trzech niezamieszkanych parcel, z których jedna jest pusta. Pusta działka jest częściowo zanurzona w oceanie.

Jaskinia

Jaskinia na Sulani

Wejście do jaskini

Niedaleko wraku statku w dzielnicy Mua Pel’am znajduje się tajemnicza jaskinia. Działa ona na zasadzie króliczej nory. Simowie mogą ją zwiedzić, pozyskując przy tym różne kolekcjonerskie przedmioty. Po kilku lub kilkunastu wejściach do jaskini, Sim może zdobyć specjalne syrenie wodorosty, które po spożyciu mogą zmienić Sima w syrenę.

Wodospad

Mua Pel'am 3

W dzielnicy Mua Pel’am znajduję się również wodospad, który na pierwszy rzut oka może wydać się dekoracją. Jednak Simowie mogą wejść z nim w kilka interakcji np. mogą bawić się z nim czy wziąć prysznic. Dla osób, które lubią kolekcjonować różne okazy w grze, można w nim łapać żaby. Natomiast dla zakochanych Simów dostępna jest opcja bara-bara.

Ochrona Mua Pel'am

TS4WŻ 9

Zanieczyszczona plaża na Mua Pel'am

W dzielnicy Mua Pel’am, co jakiś czas pojawiają się zanieczyszczenia w postaci śmieci pozostawianych na wodzie czy lądzie. Jeśli Sim zdecyduje się pomóc w oczyszczaniu wyspy, jej ekosystem ulegnie poprawie. Zakwitnie więcej kwiatów, pojawią się morskie zwierzęta, a woda w oceanie zmieni swój kolor. Kiedy dzielnica będzie wystarczająco czysta odblokuje się na niej specjalne wydarzenie z wykluwaniem żółwi.

Galeria