FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Mikołaj Podkowiec (ang. Ravi Kody) – jeden z trzech listonoszy występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Mścisław Kokosz i Liliana Naleśnik. Mikołaj może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do dożycia złotego jubileuszu.

Mikołaj ma taką samą strukturę twarzy co Kazik Koks. Mężczyzna ma blond włosy, szare oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Mikołaja z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Mikołaj jest wielkim lekkoduchem oraz jest dość aktywny i raczej uprzejmy, a jednocześnie jest dość niechlujny i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom kondycji, ma dość wysoki poziom techniki i ma raczej wysoki poziom charyzmy. Mikołaj jest głównie zainteresowany Środowiskiem, Kulturą, Okultyzmem, Podróżowaniem, Przestępczością i Sportem.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 03 Schludny
Nieśmiały 01 Otwarty
Leniwy 07 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Strzelca.

Ciekawostki

  • Mikołaj ma takie samo nazwisko co tępiciel robactwa Maurycy Podkowiec, który mieszka w Dziwnowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.