The Sims 2

Nie mylić z Michał Kawaler.

Ta wersja Michała Kawalera jest ukryta w plikach gry i można ją wyświetlić jedynie za pomocą SimPE. Wygląda bardzo podobnie do swojego grywalnego odpowiednika, lecz w odróżnieniu od "prawdziwego" Michała, ten nosi zupełnie inne ubrania którymi są fioletowy strój sportowy. Jego odcień skóry jest również o jeden stopień ciemniejszy.

Ten Michał nie posiada jakichkolwiek relacji z Simami w jego drzewie genealogicznym, oraz nie ma wspomnień na temat swojego życia.

Co dziwne, ta wersja Michała, w odróżnieniu od jego odpowiednika, posiada geny rudych włosów, co wykazuje, że taki właśnie kolor miał przed "śmiercią". Oprócz tego, wydaje się, że używa też jednego z dwóch uszkodzonych szablonów twarzy. Niestety nie da się ustalić którego, ze względu na to, że Sim ten nie posiada plików postaci.

Jeśli jednak gracz sprawdzi zakładkę Sim Relations w SimPE, ta wersja Michała faktycznie miała relacje z rodziną Kaliente, Ćwir, a nawet innymi niepowiązanymi rodzinami, chociaż żadna z nich nie pojawia się w jego zakładce w Sim Description. Co dziwne, ten Michał miał bardzo wysokie relacje ze swoją szwagierką, Niną, przewyższały one nawet relacje z jego własną żoną.

Michał używa w portrecie pozy która została wycofana podczas prac przy grze.

Ten Michał posiada nierozpoznawalne relacje z rodziną Zadków, Ćwirów (oprócz z Mortimerem), a także z Czesławem i Dianą Przyjemniaczkami.

Cecha Kreatywny TS4.png
Wskazówka
Ten Sim nie posiada plików postaci i nie może zostać wskrzeszony metodami dostępnymi w grze. Dowiedz się więcej czytając ten poradnik.
Uszkodzona twarz.png
Uszkodzona twarz
Ten Sim używa jednego z uszkodzonych szablonów twarzy Maxis, co oznacza, że po zmianie grupy wiekowej twarz tego Sima będzie inna.

Simologia

Osobowość
Baran
Niechlujny 5 Schludny
Nieśmiały 8 Otwarty
Leniwy 6 Aktywny
Poważny 3 Lekkoduch
Zrzędliwy 3 Uprzejmy

Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interest.png Polityka 1
Money interest.png Pieniądze 9
Environment interest.png Środowisko 1
Crime interest.png Przestępczość 5
Entertainment interest.png Rozrywka 6
Culture interest.png Kultura 1
Food interest.png Jedzenie 4
Health interest.png Zdrowie 6
Fashion interest.png Moda 5
Sports interest.png Sport 4
Paranormal interest.png Okultyzm 2
Travel interest.png Podróże 1
Work interest.png Praca 9
Weather interest.png Pogoda 0
Animals interest.png Zwierzęta 4
School interest.png Szkoła 4
Toys interest.png Zabawki 4
Sci-Fi interest.png Fantastyka naukowa 0