FANDOM

The Sims 2 Icon

Mateusz Bębenek (ang. Matthew Gibson) – jeden z trzech dyrektorów występujących w Dziwnowo w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Andrzej Gonzaga i Gerwazy Wyspiarz. Mateusz może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się.

Mateusz ma taką samą strukturę twarzy co Brandon Kwiatek. Mężczyzna ma czarne włosy, brązowe oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Mateusza z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Mateusz jest raczej lekkoduchem oraz jest raczej schludny, otwarty, aktywny i uprzejmy. Warto zaznaczyć, że jego osobowość jest różna gdy tworzy się Dziwnowo. Mateusz jest głównie zainteresowany Kulturą, Podróżowaniem i Sportem.

Czasami, jeśli Mateusz jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi dyrektorami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Raka.

Ciekawostki

  • Mateusz ma takie samo nazwisko co Dawid Bębenek, który również mieszka w Dziwnowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.