FANDOM

The Sims 2 Icon

Marlena Pukawka (ang. Sharlene Walton) – jedna z trzech niań występujących w Weronie w drugiej części gry. Pozostałe dwie to Henryka Arcymag i Laura Ying. Marlena może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się.

Marlena ma taką samą strukturę twarzy co Marlena Panicz. Kobieta ma siwe włosy, szare oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Marleny z innymi są zazwyczaj losowe. Według SimPE miała brązowe włosy zanim osiwiała.

Jeśli chodzi o osobowość, Marlena jest bardzo schludna i dość aktywna, a jednocześnie jest dość nieśmiała i zrzędliwa oraz bardzo poważna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom sprzątania, ma dość wysoki poziom charyzmy, ma raczej wysoki poziom kondycji i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki. Marlena jest głównie zainteresowana Środowiskiem.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 10 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Panny.

Ciekawostki

  • Cecylia ma takie samo nazwisko co Eligiusz Pukawka, który mieszka w Dziwnowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.