FANDOM

The Sims 2 Icon

Marlena Panicz (dostawczyni) (ang. Marylena Hamilton) – jedna z trzech dostawców występujących w Miłowie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Misiek Wiosenka i Stefan Ćwirko. Marlena może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się.

Marlena ma blond włosy, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Marleny z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Marlena jest dość otwarta i uprzejma oraz raczej aktywna i schludna, a jednocześnie jest bardzo poważna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu techniki, posiada dość wysoki poziom gotowania oraz jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu charyzmy. Marlena jest głównie zainteresowana pogodą, okultyzmem i rozrywką. Ironicznie, pomimo posiadanej aspiracji życiowej, Marlena nie jest zainteresowana pieniędzmi.

Osobowość

Osobowość
Bliźnięta - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 07 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 00 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Barana.

Ciekawostki

  • Marlena ma takie samo imię i nazwisko co Marlena Panicz, która również mieszka w Miłowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnione.