FANDOM

The Sims 2 Icon

Maria Serek (Dziwnowo) (ang. Marie Mazza) – jedna z czterech roznosicieli gazet występujących w Dziwnowie w drugiej części gry. Pozostali trzej to Estera Muszka, Polikarp Opończa i Paweł Korsarz. Maria może stać się grywalna, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nią i wyśle ją na studia.

Maria ma taką samą strukturę twarzy co Marta Słomka. Dziewczyna ma brązowe włosy, niebieskie oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Marii z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Maria jest dość schludna i otwarta oraz raczej aktywna i uprzejma, a jednocześnie jest bardzo poważna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to dziewczyna jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności, ma dość wysoki poziom gotowania, ma raczej wysoki poziom logiki i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kondycji. Maria jest głównie zainteresowana Podróżowaniem i Przestępczością.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 07 Schludny
Nieśmiały 07 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 01 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Barana.

Ciekawostki

  • Maria ma takie samo imię i nazwisko co dostawczyni pizzy Maria Serek, która mieszka w Miłowie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnione.