The Sims 4

Magiczne fasolki – obiekty kolekcjonerskie w The Sims 4. Można było je zdobyć podczas wyzwania simoroślinnego, które trwało od 13 kwietnia do 4 maja 2017, poprzez proszenie o fasolki różnych simorośli. Obiekty te można położyć na specjalnym pniu mistycznego drzewa.

Kolekcja fasolek

Wygląd Nazwa Rzadkość Wartość Opis
Magiczna fasolka flirtu.png Magiczna fasolka flirtu Pospolite Jak się miewasz, słodka fasolko flirtu?
Magiczna fasolka nieswojości.png Magiczna fasolka nieswojości Pospolite CO?! Zaraz wykiełkuję z nerwów! Uch!!!
Magiczna fasolka pewności siebie.png Magiczna fasolka pewności siebie Pospolite Jestem magiczną fasolką. Wiem, że jestem magiczną fasolką. Nie odbierzesz mi tej pewności.
Magiczna fasolka rozbawienia.png Magiczna fasolka rozbawienia Pospolite Czysta moc rozbawienia - po raz pierwszy dostępna w kompaktowej formie magicznej fasolki!
Magiczna fasolka rozgniewania.png Magiczna fasolka rozgniewania Pospolite Podnoszę głos, i co z tego? Jestem magiczną fasolką i wolno mi krzyczeć!
Magiczna fasolka smutku.png Magiczna fasolka smutku Pospolite Smutek... Niedola... Magiczna fasola.

Mistyczne drzewo

Po włożeniu do pnia magicznych fasolek i podlaniu go, wyrośnie Mistyczne fasolkowe drzewo, z którego będzie można zbierać zakazany owoc, który przemieni Sima w simoroślę.

Galeria

Magiczne fasolki w pniu.png
Mistyczne drzewo.png