FANDOM

TS4 Icon

Magiczne fasolki – obiekty kolekcjonerskie w The Sims 4. Można było je zdobyć podczas wyzwania simoroślinnego, które trwało od 13 kwietnia do 4 maja 2017, poprzez proszenie o fasolki różnych simorośli. Obiekty te można położyć na specjalnym pniu mistycznego drzewa.

Kolekcja fasolek

Wygląd Nazwa Rzadkość Wartość Opis
Magiczna fasolka flirtu Magiczna fasolka flirtu Pospolite Jak się miewasz, słodka fasolko flirtu?
Magiczna fasolka nieswojości Magiczna fasolka nieswojości Pospolite CO?! Zaraz wykiełkuję z nerwów! Uch!!!
Magiczna fasolka pewności siebie Magiczna fasolka pewności siebie Pospolite Jestem magiczną fasolką. Wiem, że jestem magiczną fasolką. Nie odbierzesz mi tej pewności.
Magiczna fasolka rozbawienia Magiczna fasolka rozbawienia Pospolite Czysta moc rozbawienia - po raz pierwszy dostępna w kompaktowej formie magicznej fasolki!
Magiczna fasolka rozgniewania Magiczna fasolka rozgniewania Pospolite Podnoszę głos, i co z tego? Jestem magiczną fasolką i wolno mi krzyczeć!
Magiczna fasolka smutku Magiczna fasolka smutku Pospolite Smutek... Niedola... Magiczna fasola.

Mistyczne drzewo

Po włożeniu do pnia magicznych fasolek i podlaniu go, wyrośnie Mistyczne fasolkowe drzewo, z którego będzie można zbierać zakazany owoc, który przemieni Sima w simoroślę.

Galeria