FANDOM

The Sims 2 Bon Voyage Icon

Mądry StarzecSim NPC występujący w grze The Sims 2: Podróże, którego można spotkać na ukrytej parceli w Wiosce Takemizu. Jest on oparty na postaci typowego szamana, gdyż posiada on sekret który może zdradzać wybranym Simom.

Mądry starzec nie będzie wykonywał interakcji z Simem dopóki ten nie zaparzy mu herbaty. Gdy jednak już ją naleje, starzec zacznie ćwiczyć Tai Chi. Jeśli Sim dołączy się do niego na kilka Simowych godzin, mędrzec oznajmi, że Wydaje się, że posiadasz wdzięk i elegancję niezbędne, by poznać Legendę. Wtedy też opowie on Simowi smoczą legendę i da mu zwój o niej opowiadający. Już po tym, Sim może opowiadać legendę innym ciekawym Simom, jednak musi mieć zwój w swoim wyposażeniu.

Struktura twarzy mędrca jest podobna do tego, którą posiada Walenty Montek. Jego osobowość, znak zodiaku, aspiracja, umiejętności oraz zainteresowania są generowane losowo na początku gry.

Mądry starzec jest generowany za każdym razem gdy gra potrzebuje NPC, w odróżnieniu od wielu innych niegrywalnych Simów którzy zostali stworzeni przed rozpoczęciem rozgrywki.

Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Nie powinno się dodawać Mądrego starca do rodziny, zmieniać w postać nadnaturalną lub manipulować nim w jakikolwiek sposób. To może stale uszkodzić otoczenie w którym się znajduje.

Ciekawostki

  • Mądry Starzec woli poznawać mężczyzn. Gdy mamy Sima i Simkę, Starzec zdecydowanie szybciej zaprzyjaźni się z Simem.