FANDOM

TS3Shop Icon

Lucretia ParrottSimka występująca w grze The Sims 3 w otoczeniu do nabycia w Store.

Lucretia zamieszkuje Słoneczne Wybrzeże razem ze swoimi dwiema siostrami, Clementine i Ramoną. Ma też trzecią siostrę, Beverly która zmarła przed rozpoczęciem gry na wskutek śmiertelnego porażenia prądem, i jest pochowana na miejscowym cmentarzu.

Według biografii rodziny, Lucretia lubi spędzać wieczory imprezując na mieście, a dni opalając się na plaży. Jej siostra, Clementine nie do końca rozumie dlaczego zgodziła się zamieszkać z nią i Ramoną.

Lucretia, pomimo pozorów, jest najlepszą przyjaciółką swoich sióstr. Przyjaźni się także z Tinsley Wilson. Obecnie jest w związku z o wiele młodszym Suzukim Hinatą.

Na początku gry, Lucretia, jak i również Ramona, jest bezrobotna. Posiada za to umiejętności wędkowania na poziomie trzecim.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
TS3 Wędkowanie ikonaWędkarstwo03TS3

Ciekawostki

  • Chociaż nie jest to potwierdzone, Lucretia i jej siostry mogą być spokrewnione z rodziną Parrottów z Appaloosa Plains. Wskazuje na to min. wspólne nazwisko, kawałek biografii rodziny mówiący o tym, że ci wprowadzili się wiele lat temu z Hawajów (Słoneczne Wybrzeże jest wzorowane na Hawajach), oraz dość podobny wygląd.