FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Lora Kostur (ang. Lora Copur) – miastowa Simka występująca w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Lora może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniona jest w karierze sportowej jako supergwiazdor. W życiu dąży do posiadania 20 kochanków jednocześnie.

Jola ma taką samą strukturę twarzy co Berta Płanetnik. Kobieta ma blond włosy związane w kucyk, niebieskie oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Lory z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Lora jest lekkoduchem oraz bardzo otwarta i uprzejma, a jednocześnie jest bardzo niechlujna i leniwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom kondycji i ma dość wysoki poziom kreatywności. Lora jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Pieniędzmi, Modą, Przestępczością i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Waga - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 02 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Lora ma takie samo nazwisko co dwie Jolanty Kostur z Miłowa jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnione.