FANDOM

Głód

Zdjęcie Nazwa nastrójnika Efekt Emocja Czas działania Źródło Opis/dialog gry Uwagi Gra
TBA Głodny 1 Nieswój 24 godz. Niski poziom zaspokajenia głodu TBA Zmienia się na Wygłodzony po upływie czasu.
TS4 Icon
TBA Wygłodzony 2 Nieswój 24 godz. Niski poziom zaspokojenia głodu Dla żarłoków głód jest czymś więcej niż drobną niedogodnością. Pojawia się tylko w Simów z cechą Żarłok.
TS4 Icon
TBA Wygłodzony 40 Nieswój 24 godz. Niski poziom zaspokajenia głody TBA Śmierć z głodu następuje po upływie czasu.
TS4 Icon
TBA Głodny gniewny 1 Rozgniewany Niski poziom zaspokajenia głodu (Sim) jest głodny! Niech coś zje zanim głód się nasili. Tylko małe dzieci. Nie pokazuje czasu. Zmienia się później na Wygłodzony.
TS4 Icon
TBA Wygłodzony 3 Rozgniewany 18 godz. Niski poziom zaspokojenia głodu TBA Tylko małe dzieci. Po upływie czasu dziecko zostanie zabrane.
TS4 Icon
TBA Głodny 1 Smutny Niski poziom zaspokojenia głodu (Sim) jest głodny! Niech coś zje, zanim głód się nasili. Tylko małe dzieci z cechą Aniołek. Nie pokazuje czasu. Zmienia się później na Wygłodzony.
TS4 Icon
TBA Wygłodzony 3 Smutny 18 godz. Niski poziom zaspokojenia głodu TBA Tylko małe dzieci z cechą Aniołek. Po upływie czasu dziecko zostanie zabrane.
TS4 Icon
TBA Zapach taniej lodówki 1 Nieswój 3 godz. Tania lodówka TBA
TS4 Icon
TBA Jakie świeże! 1 Szczęśliwy 4 godz. Ulepszona lodówka TBA Lodówka ulepszona do "Odświeżacz produktów".
TS4 Icon
TBA Zimne w środku 1 Nieswój 4 godz. Jedzenie z mikrofali TBA
TS4 Icon
TBA Ulepszony smak! 1 Szczęśliwy 4 godz. Jedzenie z mikrofali TBA Mikrofalówka ulepszona do "Ulepszacz smaku".
TS4 Icon
TBA Dobre gospodarowanie ciepłem 1 Szczęśliwy 2 godz. Użycie ulepszonej kuchenki Dzięki czujnikowi temperatury w tej kuchence utrzymanie jedzenia w odpowiedniej temperaturze to bułka z masłem! Kuchenka ulepszona do "Czujnik temperatury".
TS4 Icon
TBA Całkiem smaczne 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie jedzenia TBA
TS4 Icon
TBA Fantastyczne jedzenie 2 Szczęśliwy 5 godz. Zjedzenie jedzenia To jedzenie było wspaniałe! Czuję sytość i zadowolenie. TBA
TS4 Icon
TBA Spektakularny posiłek 3 Szczęśliwy 6 godz. Zjedzenie jedzenia To posiłek, który zapamiętam na długo. Przez jakiś czas nie chcę jeść niczego by nie zmazać wspomnienia tego smaku. Zjedzenie wykwintnego posiłku.
TS4 Icon
TBA Przepyszne! 3 Szczęśliwy 5 godz. Zjedzenie jedzenia TBA Tylko Smakosze. Pojawia się po jedzeniu jakości dokonałej.
TS4 Icon
TBA Smakowita potrawa 4 Szczęśliwy 6 godz. Zjedzenie jedzenia TBA Zjedzenie zaawansowanych potraw, np. Pieczona Alaska.
TS4 Icon
TBA Pyszna potrawa! 4 Szczęśliwy Zjedzenie jedzenia TBA
TS4 Icon
TBA Motywacja proteinowa 1 Pobudzony 2 godz. Zjedzenie wspaniałego talerza pełnego protein. (Sim) jest pełen protein i gotów do aktywności fizycznej. Gotowanie w stanie pobudzenia.
TS4 Icon
TBA Moc protein 2 Pobudzony 3 godz. Zjedzenie wspaniałego talerza pełnego protein. (Sim) jest pełen protein i gotów do aktywności fizycznej. Gotowanie w stanie pobudzenia.
TS4 Icon
TBA Chichot żelkowych misiów 1 Rozbawiony 2 godz. Zjedzenie naleśników z żelkowymi misiami Trudno nie czuć się głupio z brzuchem pełnym żelkowych smakołyków. Gotowanie w stanie Rozbawienia.
TS4 Icon
TBA Śmiech żelkowych misiów 2 Rozbawiony 3 godz. Zjedzenie naleśników z żelkowymi misiami Trudno nie czuć się głupio z brzuchem pełnym żelkowych smakołyków. Gotowanie w stanie Rozbawienia.
TS4 Icon
TBA W ogniu (w sensie metaforycznym) 2 Rozgniewany 3 godz. Zjedzenie gniewnego płonącego spaghetti Dosłowne gorąco tej potrawy sprawiło, że (Sim) jest teraz na wyższym poziomie metaforycznego uniesienia. Gotowanie w stanie rozgniewania.
TS4 Icon
TBA W nastroju na cukier 2 Flirciarski 3 godz. Zjedzenie ciastek w kształcie serc. TBA Gotowanie w nastoju do flirtów.
TS4 Icon
TBA Zły posmak 1 Nieswój Zjedzenie źle przygotowanego jedzenia. TBA Może powodować niska umiejętność gotowania.
TS4 Icon
TBA Fuj, to było ohydne! 2 Nieswój Wybredność w jedzeniu TBA Tylko Smakosze.
TS4 Icon
TBA Okropne jedzenie 2 Nieswój Zjedzenie źle przygotowanego jedzenia. TBA Tylko Smakosze. Pojawia się po jedzeniu jakości kiepskiej lub normalnej.
TS4 Icon
TBA Mniam! 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie jedzenia Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Papu jest cacy 1 Rozbawiony 4 godz. Zjedzenie jedzenia TBA Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Cukier, cukier, cukier 1 Pobudzony TBA Zjedzenie deseru TBA Tylko małe dzieci. Po upływie czasu zmienia się na Cukru, teraz!.
TS4 Icon
TBA Cukru, teraz! 1 Rozgniewany TBA Zjedzenie deseru TBA Tylko małe dzieci
TS4 Icon
TBA Jest w porządku 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie rośliny uprawnej To rzeczywiście smakowało "naturalnie". Nie zaszkodziłoby gdyby smak był nieco bardziej wyrazisty.
TS4 Icon
TBA Lepsze niż się zapowiadało! 2 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie rośliny uprawnej TBA
TS4 Icon
TBA Dar od Matki Natury 3 Szczęsliwy 4 godz. Zjedzenie rośliny uprawnej TBA
TS4 Icon
TBA Kompetentny kucharz 1 Pewny siebie 4 godz. Gotowanie (Sim) radzi sobie w kuchni sprawnie i jest przepełniony pewnością siebie. Cóż, może niekoniecznie przepełniony. Powiedzmy, że ma kilka kropel więcej pewności siebie. O tak, kilka kropel więcej. Gotowanie z co najmniej 5. poziomem umiejętności.
TS4 Icon
TBA Prawdziwy kucharz 2 Zainspirowany 4 godz. Gotowanie TBA
TS4 Icon
TBA Smakosz 2 Zainspirowany 4 godz. Gotowanie (Sim) rozumie nie tylko proces mechaniczny, ale także sztukę podawanie wspaniałej potrawy na stół. Wykwintne gotowanie na co najmniej 7. poziomie.
TS4 Icon
TBA Owocowe specjały! 2 Szczęśliwy TBA Zjedzenie ciasta owocowego Czy w tym cieście naprawdę były jakieś owoce? Nieważne, było pyszne!
TS4 Icon
TBA Co to za paskudztwo? 2 Nieswój TBA Zjedzenie ciasta owocowego TBA
TS4 Icon
TBA Wegeaprobata 1 Szczęśliwy Zjedzenie pysznego wegetariańskiego jedzenia TBA Tylko Wegetarianie.
TS4MŻ - ikona
TBA Naruszenie zasad 5 Smutny Wegetarianin jedzący mięso TBA
TS4MŻ - ikona
TBA Skażenie mięsem 5 Nieswój Zjedzenie jedzenia zawierającego mięso. TBA Tylko Wegetarianie.
TS4MŻ - ikona
TBA Palący problem 1 Nieswój TBA Zjedzenie pikantnego jedzenia TBA
TS4MŻ - ikona
TBA Zręczne palce 1 Pewny siebie Udane jedzenie pałeczkami TBA
TS4 Icon
TBA Całkiem niemały posiłek 1 Szczęśliwy Zjedzenie wystawnego posiłku TBA
TS4CPR Ikona
TBA Przejedzenie 1 Oszołomiony Zjedzenie wystawnego posiłku TBA
TS4CPR Ikona
TBA Nie ma to jak miód 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie miodu/ Wypicie herbaty z miodem Miód smakuje cudownie! Ryzyko związane z jego zdobywaniem niemalże się opłaca.
TS4CPR Ikona
TBA Świeżo złowiona ryba 2 Szczęśliwy Zjedzenie posiłku przygotowanego ze świeżo złowionej ryby TBA
TS4WŻ ikona
TBA Ściśnięty żołądek 1 Nieswój Zjedzenie ryby TBA
TS4WŻ ikona
TBA Da się zjeść 1 Szczęśliwy Zjedzenie zepsutego lub podejrzanego jedzenia TBA Grzebanie w śmieciach.
TS4ŻE Ikona
TBA Udaremnione marnotrawstwo 2 Zainspirowany Zjedzenie posiłku ze śmietnika TBA Tylko Simowie z cechą "Fanatyk ekologii".
TS4ŻE Ikona
TBA Mmmmm, pianki 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie pianki TBA Pojawia się jeśli nie spadło w ognisko lub nie oparzyło Sima.
Ts4 uwp ikona
TBA Mmmmm, słodka markiza 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie markizy TBA Pojawia się losowo po przygotowaniu pianki.
Ts4 uwp ikona
TBA Słodkie pyszności 1 Szczęśliwy Zjedzenie niesłodzonego ciasta z mączki chleba świętojańskiego i kokosa TBA
TS4 spa day icon
TBA Intrygujące smaki 1 Szczęśliwy 4 godz. Potrawa molekularna Choć na talerzu panuje bałagan, jest w nim coś wyjątkowego. [Sim] nie wie tylko co to takiego.
Ikona the sims 4 zjedzmy na miescie
TBA Ohydny owoc 2 Nieswój Zjedzenie jedzenia zawierającego owoc plazmowy TBA Tylko nie-wampiry. Po upływie czasu zmienia się na Mdłości.
TheSims4Wampiry Ikona
TBA Jagodowa koncentracja 3 Skupiony Zjedzenie jagody z Drzewa Wrażeń TBA
TS4 Przygoda w dżungli ikona
TBA Jagoda mocy 1 Pobudzony Zjedzenie jagody z Drzewa Wrażeń TBA
TS4 Przygoda w dżungli ikona
TBA Smakowite fondue 1 Zainspirowany 4 godz. Zjedzenie dipu serowego TBA Zjedzenie dipu z Krynicy radości.
TS4WP Ikona
TBA Smak przyszłości 1 Skupiony 4 godz. Wypicie napoju futurystycznego TBA Wypicie napoju z Krynicy radości.
TS4WP Ikona
TBA Fantastyczny, musujący sok jabłkowy 1 Rozbawiony 4 godz. Wypicie musującego soku jabłkowego TBA Wypicie napoju z Krynicy radości.
TS4WP Ikona
TBA Impuls energii 2 Pobudzony Wypicie przedłużacza imprezy TBA Wypicie napoju z Krynicy radości.
TS4WP Ikona
TBA Nietypowy smak 2 Nieswój TBA Sabotowane jedzenie lub napój TBA Zjedzenie jedzenia z Krynicy radości po tym jak inny Sim sabotował jedzenie.
TS4WP Ikona
TBA Smak diety 2 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie lodów Jedzenie smacznych lodów – trudno o przyjemniejszy sposób zrzucania wagi! Zjedzenie "Smaku diety".
TS4KNW Icon
TBA Smak róży 1 Flirciarski 4 godz. Zjedzenie lodów Ach, lody z nutą róży, naturalnego afrodyzjaku. Zjedzenie "Dwóch róż".
TS4KNW Icon
TBA Zielone życie 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie lodów Smakuje jak pestycyd... (Sim) ma wielką ochotę wyjść na zewnątrz na słońce. Zjedzenie "Materii roślinnej".
TS4KNW Icon
TBA Słodka dobroć 1 Szczęśliwy 4 godz. Zjedzenie lodów TBA
TS4KNW Icon
TBA Straszliwa inspiracja 1 Zainspirowany 4 godz. Zjedzenie lodów TBA Zjedzenie "Nawiedzonej mięty".
TS4KNW Icon
TBA Smocza furia 1 Pewny siebie 4 godz. Zjedzenie lodów Ostre! Smak Smoczego oddechu naprawdę podgrzewa atmosferę w kuchni. Zjedzenie "Smoczego oddechu".
TS4KNW Icon
TBA Zziębnięty na kość 1 Nieswój 4 godz. Zjedzenie lodów Brrr! Zimne to mało powiedziane. (Sim) zamienił się w kostkę lodu. Zjedzenie "Mrożonej mokki".
TS4KNW Icon

Napój

TBA Rozczarowujący napój 1 Nieswój 4 godz. Napój Smakosze lubią tylko naprawdę inspirujące napoje. Ten do nich nie należy. Tylko u Simów z cechą Smakosz.
TS4 Icon
TBA Coś smacznego do sączenia 1 Szczęśliwy 4 godz. Napój Smaczny napój potrafi poprawić każdy dzień.
TS4 Icon
TBA Coś przyjemnego do sączenia 1 Szczęśliwy Napój TBA
TS4 Icon
TBA Dobry napitek 2 Szczęśliwy 4 godz. Napój Wysublimowany smak dobrze przygotowanego drinka rozjaśni każdy dzień. Tylko Simowie z cechą "Smakosz".
TS4 Icon
TBA Kofeinowe pobudzenie 1 Pobudzony 6 godz. Wypicie kawy TBA
TS4 Icon
TBA Pobudzenie po doskonałej kawie 2 Pobudzony 4 godz. Picie kawy TBA Po wypiciu kolejnej kawy zamienia się na Kofeinowe dreszcze.
TS4 Icon
TBA Kofeinowe dreszcze 1 Oszołomiony 4 godz. Za dużo kawy TBA
TS4 Icon
TBA Coś ciepłego do sączenia 1 Pewny siebie 4 godz. Napój TBA
TS4 Icon
TBA Płonący drink 1 Pewny siebie 4 godz. Napój TBA
TS4 Icon
TBA Fantastyczny, musujący sok jabłkowy 1 Rozbawiony Wypicie musującego soku jabłkowego. TBA
TS4 Icon
TBA Przypływ kreatywności 2 Zainspirowany 3 godz. Wypicie Prozy i Popu TBA
TS4 Icon
TBA W fantastycznym nastroju do flirtów 2 Flirciarski Wypicie Eliksiru Miłości #4 TBA
TS4 Icon
TBA Trafienie strzałą Amora 1 Flirciarski 4 godz. Napój TBA
TS4 Icon
TBA Trafienie przez Amora 2 Flirciarski 4 godz. Napój TBA
TS4 Icon
TBA Koralina działa 2 Skupiony 4 godz. Wypicie Koraliny TBA Można zrobić tylko w stanie skupienia.
TS4 Icon
TBA Eksplozja emocji 2 Rozgniewany 4 godz. Napój TBA
TS4 Icon
TBA Mistrz mieszania 2 Zainspirowany 4 godz. Umiejętność miksologii TBA Zmaksowana umiejętność miksologii.
TS4 Icon
TBA Zastrzyk energii! 1 Pobudzony 4 godz. Wypicie soku energetycznego. TBA Dla Simów z cechą Aktywny.
TS4 Icon
TBA Wewnętrzna pustka 1 Nieswój 2 dni Krowo-kwiat TBA Jeżeli Sim zostanie pożarty i wypluty przez krowokwiat. Pożarcie jeszcze raz może zabić Sima.
TS4 Icon
TBA Esencja szczęścia 2 Szczęśliwy 10 godz. Esencja krowo-kwiatu TBA
TS4 Icon
TBA Nastrój do flirtów dzięki eliksirowi 100 Flirciarski 3 godz. Eliksir TBA
TS4 Icon
TBA Paskudna breja 2 Nieswój 4 godz. Wypicie eliksiru TBA
TS4 Icon
TBA Zdrowa aura 2 Szczęśliwy 4 godz. Wypicie herbaty TBA Zielona herbata.
TS4 Icon
TBA Filiżanka śmiałości 2 Pewny siebie 4 godz. Wypicie herbaty TBA Earl Grey
TS4 Icon
TBA Czarna smoła 2 Skupiony 4 godz. Wypicie herbaty TBA
TS4 Icon
TBA Gorąca herbata 2 Flirciarski 4 godz. Wypicie herbaty TBA
TS4 Icon
TBA Przyśpieszony metabolizm 2 Pobudzony 4 godz. Wypicie herbaty TBA
TS4 Icon
TBA Porcja ukojenia 1 Szczęśliwy 2 godz. Musujący korzenny sok jabłkowy TBA
The Sims 4 Psy i koty ikona
TBA Eksperymentowanie na sobie 2 Nieswój 4 godz. Wypicie szkodliwych specyfików TBA
TS4WWP Ikona
TBA Chce się ukryć 2 Zawstydzony Picie specyfików TBA
TS4WWP Ikona
TBA Najlepszy sposób, by odzyskać siły 10 000 Śpi 1 godz. Picie specyfików TBA Sim zemdleje gdy nastrójnik jest aktywny.
TS4WWP Ikona
TBA Efekt placebo 1 Szczęśliwy Picie specyfików TBA Skażony specyfik Wyciąg z węża.
TS4WWP Ikona
TBA Różane perfumy 3 Flirciarski 6 godz. Picie specyfików TBA Specyfik Różane perfumy.
TS4WWP Ikona
TBA Ogień miłości 3 Flirciarski 4 godz. Picie specyfików TBA Skażony specyfik Różane perfumy.
TS4WWP Ikona
TBA Jak duch 2 Rozbawiony 4 godz. Picie specyfików TBA Specyfik Ektoplazma
TS4WWP Ikona
TBA Nie lękaj się Kosiarza 2 Spięty 3 godz. Picie specyfików TBA
TS4WWP Ikona
TBA Żarłoczny 2 Nieswój 4 godz. Picie specyfików TBA Skażony specyfik Jedzenie syntetyczne.
TS4WWP Ikona
TBA Utrata wagi 2 Nieswój 4 godz. Picie specyfików TBA Skażony specyfik Czerwona gorączka.
TS4WWP Ikona
TBA Czerwona gorączka 2 Rozgniewany 4 godz. Picie specyfików TBA Czysty specyfik Czerwona gorączka
TS4WWP Ikona
TBA Kwietna woń 2 Flirciarski 4 godz. Wypicie herbaty z kwiatami wiśni. TBA Pojawia się po wypiciu herbaty na Festiwalu Miłości.
TS4MŻ - ikona
TBA Moc Kawalarzy 2 Rozbawiony Wypicie jasnej herbaty TBA Pojawia się po wypiciu herbaty na Festiwalu Humoru i Harców.
TS4MŻ - ikona
TBA Moc Psotników 3 Rozbawiony Wypicie ciemnej herbaty TBA Pojawia się po wypiciu herbaty na Festiwalu Humoru i Harców.
TS4MŻ - ikona
TBA Aż zanadto odprężony 10 Oszołomiony Picie kavy TBA
TS4WŻ ikona
TBA Aaaach, orzeźwiające! 1 Szczęśliwy 4 godz. Wypicie owocowego napoju musującego TBA
TS4 spa day icon
TBA Hipnotyzująca harmonia 1 Szczęśliwy 4 godz. Dobrana para [Sim] nie może wyjśc z podziwu nad tym nektarem. Wypicie Białego nektaru
Ikona the sims 4 zjedzmy na miescie

Pęcherz

TBA Musi skorzystać z toalety 1 Nieswój 3 godz. Pełny pęcherz [Sim] musi iść do łazienki! Jak najszybciej! Zmienia się na Pilnie musi skorzystać z toalety po upływie czasu.
TS4 Icon
TBA Pilnie musi skorzystać z toalety 40 Bardzo nieswój 3 godz. Pełny pęcherz Jeśli [Sim] ZARAZ nie pójdzie do toalety, pojawi się kałuża i będzie wstyd! Gdy czas upłynie, Sim zmoczy się. Pojawi się nastrójnik Zmoczył się.
TS4 Icon
TBA Zmoczył się 5 Bardzo zawstydzony 4 godz. Zmoczenie się TBA Sim otrzyma emocję zażenowany, jeśli ten nastrójnik jest wzmocniony przez inne nastrójniki.
TS4 Icon
TBA Ulżył sobie dyskretnie 1 Szczęśliwy 3 godz. Zmoczenie się w basenie Wpadki z pęcherzem zazwyczaj są bardzo przykre...Chyba, że już i tak zanurzasz się w ciepławym płynie. Sim nie może wejść do basenu, będąc Bardzo nieswój.
TS4 Icon
TBA Radość z bidetu 1 Szczęśliwy 3 godz. Ulepszona toaleta TBA Toaleta ulepszona z Bidetem.
TS4 Icon
TBA Wypadek przy nocniku 1 Smutny 4 godz. Korzystanie z nocnika Coś poszło nie tak, kiedy (Sim) próbował korzystać z nocnika. Bardzo go to zdenerwowało. Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Zmasowany masaż 1 Pobudzony 3 godz. Ulepszona toaleta Masaż może orzeźwić Simów, bez względu na to, gdzie się znajdują.
TS4MŻ - ikona

Zabawa

TBA Potrzebuje rozrywki 1 Spięty 6 godz. Niski poziom zaspokojenia potrzeby zabawy Chętnie zrobi coś zabawnego. Zmienia się na Rozpaczliwie potrzebuje rozrywki po upływie czasu.
TS4 Icon
TBA Rozpaczliwie potrzebuje zabawy 3 Spięty Niski poziom zaspokojenia potrzeby zabawy TBA
TS4 Icon
TBA Potrzebuje rozrywki 1 Rozgniewany Niski poziom potrzeby zabawy TBA Tylko małe dzieci z cechą "Rozrabiaka" lub "Niezależny".
TS4 Icon
TBA Potrzebuje rozrywki 1 Smutny Niski poziom zaspokojenia potrzeby zabawy [Sim] chętnie zrobi coś zabawnego. Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Rozpaczliwie potrzebuje zabawy 3 Rozgniewany Niski poziom zaspokojenia potrzeby zabawy TBA Tylko małe dzieci z cechą "Rozrabiaka" lub "Niezależny".
TS4 Icon
TBA Rozpaczliwie potrzebuje zabawy 3 Smutny Niski poziom zaspokojenia potrzeby zabawy TBA Tylko małe dzieci.
TS4 Icon

Energia

TBA Smaczny sen 10 000 Śpi Aż Sim się obudzi. Sen/Drzemka ZZZzzzzzz...
TS4 Icon
TBA Zmęczony 1 Nieswój 3 godz. Mało energii TBA Zamienia się na Wycieńczony po upływie czasu.
TS4 Icon
TBA Wycieńczony 3 Nieswój 3 godz. Krytycznie mało energii TBA Po upływie czasu następuje omdlenie.
TS4 Icon
TBA Zmęczony 1 Rozgniewany Mało energii TBA Tylko małe dzieci. Po upływie czasu zamienia się na Wycieńczony.
TS4 Icon
TBA Wycieńczony 3 Rozgniewany Krytycznie mało energii To małe dziecko zaraz padnie ze zmęczenia. Pora położyć je pod kołderkę i utulić do snu, którego tak bardzo pragnie. Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Zmęczony 1 Smutny Mało energii TBA Tylko małe dzieci z cechą Aniołek. Po upływie czasu zamienia się na Wycieńczony.
TS4 Icon
TBA Wycieńczony 3 Smutny Krytycznie mało energii To małe dziecko zaraz padnie ze zmęczenia. Pora położyć je pod kołderkę i utulić do snu, którego tak bardzo pragnie. Tylko małe dzieci z cechą Aniołek.
TS4 Icon
TBA Połóż mnie do łóżka 1 Smutny 30 min. Mało energii TBA Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Wypoczęty 1 Szczęśliwy 4 godz. Sen/Drzemka TBA Tylko małe dzieci.
TS4 Icon
TBA Miał koszmar 3 Smutny 2 godz. Koszmar senny TBA Pojawia się losowo. Małe dzieci nie mogą spać z tym nastrójnikiem. Słuchanie radia z kołysankami może temu zapobiec.
TS4 Icon
TBA Niebezpieczne zmęczenie 40 Nieswój 4 godz. Wielki wysiłek Starsi nie mają już takiej krzepy jak w młodości i w tej chwili [Sim] jest wyczerpany. Dalszy wysiłek może skończyć się fatalnie. Jeśli zmusić Sima do Bara-bara lub dalszego wysiłku, Sim umrze. Nastrójnik znika po wypoczęciu.
TS4 Icon
TBA Bolące plecy! 1 Nieswój TBA Tanie łóżko TBA
TS4 Icon
TBA Odświeżająca drzemka 1 Pobudzony 6 godz. Drzemka TBA Pojawia się losowo. Nie pojawia się u leniwych Simów.
TS4 Icon

Higiena

TBA Brudny 1 Nieswój 5 godz. Niski poziom higieny Brudu zdecydowanie zaczyna przybywać. Po upływie czasu zamienia się na Bardzo brudny.
TS4 Icon
TBA Bardzo brudny 2 Nieswój Niski poziom higieny Brzydzi się złym stanem higieny. Fuj, co za odór!
TS4 Icon
TBA Brudny 1 Smutny Niski poziom higieny TBA Tylko małe dzieci z cechą "Aniołek".
TS4 Icon
TBA Umorusany 2 Smutny Niski poziom higieny TBA Tylko małe dzieci z cechą "Aniołek".
TS4 Icon
TBA Czas na kąpiel! 1 Szczęśliwy 4 godz. Kąpiel Pachnąca czystość i poczucie świeżości! Tylko u małych dzieci.
TS4 Icon
TBA Zabawa bąbelkami 1 Rozbawiony 4 godz. Kąpięl TBA Tylko u małych dzieci.
TS4 Icon
TBA Chlapu, chlapu 1 Pobudzony 4 godz. Kąpiel TBA Tylko u małych dzieci.
TS4 Icon
TBA Brudna powierzchnia 1 Nieswój 3 godz. Brudny obiekt TBA
TS4 Icon
TBA Miętowa świeżość 1 Pewny siebie 4 godz. Mycie zębów Masz teraz taki świeży oddech! Mimo to, powstrzymaj się przed chuchaniem innym Simom prosto w twarz.
TS4 Icon
TBA Fikuśne mydło 1 Szczęśliwy 2 godz. Ulepszona umywalka TBA Umywalka ulepszona z "Dozownikiem mydła".
TS4 Icon
TBA Rozgrzane ciało 1 Flirciarski 4 godz. Prysznic TBA Nadpisuje "Co za czystość, co za świeżość!"
TS4 Icon
TBA Inspiracja pod prysznicem 1 Zainspirowany 4 godz. Prysznic TBA Nadpisuje "Co za czystość, co za świeżość!"
TS4 Icon
TBA Szybki prysznic 1 Pobudzony 4 godz. Prysznic TBA Nadpisuje "Co za czystość, co za świeżość!"
TS4 Icon
TBA Okropny prysznic 1 Nieswój 1 godz. Prysznic TBA
TS4 Icon
TBA Co za świeżość, co za czystość! 1 Szczęśliwy 4 godz. Ulepszony prysznic TBA Prysznic ulepszony do Pulsujące strumienie masujące.
TS4 Icon
TBA Orzeźwiający prysznic 1 Szczęśliwy 4 godz. Prysznic wysokiej jakości TBA Wspaniały prysznic to jest naprawdę coś. Przygotuj się, by podbić świat!
TS4 Icon
TBA Syperczysty 1 Szczęśliwy 4 godz. Ulepszona wanna Dzięki technologii czystej wody po kąpieli w tej wannie Simowie czuja się naprawdę czyści! Wanna ulepszona do "Czysta powłoka".
TS4 Icon
TBA Terapia strumieniami wodnymi 2 Szczęśliwa 4 godz. Wanna z jacuzzi Wodne strumienie pomagają wymasować kończyny i mięśnie, zapewniając ulgę i odprężenie. Wanna z jacuzzi ulepszona do Pulsujące strumienie i/lub Kojące strumienie.
TS4 Icon
TBA Bąbelki!!! 1 Rozbawiony 4 godz. Wanna TBA
TS4 Icon
TBA Czyste struny głosowe 1 Zainspirowany 2 godz. Umiejętność śpiewania TBA
TS4MŻ - ikona
TBA Błoto jest magiczne 2 Pewny siebie 2 godz. Kąpiel błotna TBA
TS4 spa day icon
TBA Lepkie błocko 1 Nieswój 2 godz. Kąpiel błotna Ech! Do czego musi posunąć się (Sim), by się trochę zrelaksować. Co ma zrobić taki Sim jak {Sim}
TS4 spa day icon
TBA Cytrynowa świeżość 2 Skupiony 8 godz. Kąpiel cytrusowa Kąpiel z limonkami? Tak jest!! (Sim) jest teraz skupiony, chociaż cytrusy trochę szczypią go w oczy.
TS4 spa day icon
TBA Kąpiel przywracająca siły 2 Pobudzony 8 godz. Kąpiel rozluźniająca mięśnie Co było w tej kąpieli?! Teraz (Sim) czuje rozpierająca go energię. Może czas trochę pobiegać?
TS4 spa day icon
TBA Zapach różanego ogrodu 2 Flirciarski 8 godz. Kąpiel z płatkami róży Nie ma niczego bardziej romantycznego od kąpieli z płatkami róży. (Sim) jest w nastroju do flirtów.
TS4 spa day icon
TBA Skóra miękka jak u niemowlęcia 2 Szczęśliwy 8 godz. Kąpiel w mleku, miodzie i owsiance Aaaach. Swędzenie ustało. Nic nie przynosi takiej ulgi jak kąpiel w mleku, miodzie i owsiance. A do tego pachnie się po niej jak płatki śniadaniowe!
TS4 spa day icon
TBA Odprężająca lawenda 2 Szczęśliwy 8 godz. Kąpiel z lawendową pianką W góry róże, na dole bez... (Sim) zrelaksowany teraz jest. A tak poważnie, to była naprawdę niesamowicie dobra kąpiel w lawendzie.
TS4 spa day icon
TBA Aromat z cytryny 2 Pobudzony 2 godz. Aromaterapia w wannie z hydromasażem W powietrzu unosi się wyrazisty zapach cytryny. (Sim) czuje, jak powracają mu siły. Wanna z hydromasażem ulepszona do Filtru aromaterapii.
TS4PP Ikona
TBA Aromat mięty 2 Rozbawiony 2 godz. Aromaterapia w wannie z hydromasażem Mdlący zapach mięty unosi się w powietrzu i sprawia, że (Sim) wpada w rozbawienie. Wanna z hydromasażem ulepszona do Filtru aromaterapii.
TS4PP Ikona
TBA Aromat szałwii 2 Skupiony 2 godz. Aromaterapia w wannie z hydromasażem W powietrzu unosi się orzechowy zapach szałwii. (Sim) może się lepiej skupić. Wanna z hydromasażem ulepszona do Filtru aromaterapii.
TS4PP Ikona
TBA Aromat jaśminu 2 Szczęśliwy 2 godz. Aromaterapia w wannie z hydromasażem W powietrzu unosi się zmysłowy, bogaty aromat jaśminu. (Sim) czuje jak przepełnia go błogość. Wanna z hydromasażem ulepszona do Filtru aromaterapii.
TS4PP Ikona

Towarzystwo

TBA Samotny 1 Smutny 16 godz. Niski stan potrzeb socjalnych TBA Po upływie czasu zmienia się na Osamotniony.
TS4 Icon
TBA Osamotniony 3 Smutny Póki Sim nie uzupełni potrzeby. Niski stan potrzeb socjalnych TBA
TS4 Icon
TBA Przyjemna rozmowa 1 Szczęśliwy 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA Simowie z cechą Towarzyski otrzymają +2
TS4 Icon
TBA Pochwała 1 Szczęśliwy 3-5 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Głębokie więzy 1 Szczęśliwy 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Zdobywam nowego dobrego przyjaciela! 2 Szczęśliwy 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Nowy najlepszy przyjaciel 2 Szczęśliwy 10 godz. Nowy najlepszy przyjaciel TBA
TS4 Icon
TBA Radosna złośliwość 1 Szczęśliwy Kontakty towarzyskie TBA Tylko Simowie z cechą Wredny
TS4 Icon
TBA Zabawna rozmowa 1 Rozbawiony 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Na fali 1 Rozbawiony 3 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Denerwująca rozmowa 2 Rozgniewany 3 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Zwycięstwo! 2 Pewny siebie 4 godz. Walka TBA
TS4 Icon
TBA Przegrana! 4 Oszołomiony 4 godz. Walka TBA
TS4 Icon
TBA Nudna rozmowa 2 Znudzony 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Niezręczne spotkanie 2 Zawstydzony 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Pikantne plotki 1 Flirciarski 3 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Niezręczny towarzysko 1 Zawstydzony Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Niezręczny komentarz 3 Zawstydzony 3 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Miła rozmowa 1 Szczęśliwy 3 godz. Telefonowanie do Sima Zawsze miło jest poświęcić kilka minut, aby zadzwonić do Sima.
TS4 Icon
TBA Rozmowa terapeutyczna 2 Szczęśliwy 4 godz. Telefon na linię pocieszycieli TBA Ta interakcja jest dostępna tylko, gdy Sim jest smutny.
TS4 Icon
TBA Niesamowity sms 1 Pewny siebie 2 godz. Smsowanie TBA
TS4 Icon
TBA Pełne przekonanie o własnej wartości 1 Pewny siebie 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA
TS4 Icon
TBA Nie mogę przestać się śmiać! 3 Rozbawiony 3 godz. Najśmieszniejszy żart na świecie TBA Ta zabawna interackaj jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA Niezręczny dowcip 1 Zawstydzony 3 godz. Przerażający dowcip TBA Ta zabawna interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA W szoku 8 Oszołomiony 3 godz. Oszołomienie zabójczym dowcipem TBA Ta zabawna interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA Paskudna plotka 2 Rozgniewany 4 godz. Kontakty towarzyskie TBA Ta złośliwa interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA Ziarna zwątpienia 2 Spięty 4 godz. Kontakty towarzystkie TBA Ta złośliwa interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA Subtelne poniżenie 2 Smutny 4 godz. Poniża mnie TBA Ta złośliwa interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wróg publiczny.
TS4 Icon
TBA Sabotaż! 1 Oszołomiony 2 godz. Sabotaż TBA Ta złośliwa interakcja jest dostępna po wypełnieniu aspiracji Wcielenie złośliwości.
TS4 Icon
TBA Przyjemność dawania 1 Szczęśliwy 4 godz. Wpłata na rzecz zbiórki charytatywnej TBA
TS4 Icon
TBA Charytatywne oszustwo 1 Smutny Wypłata na rzecz sieciowych oszustów TBA
TS4 Icon
TBA Opowiedziana świetna historia
Opowiedziana świetna opowieść
1 Szczęśliwy 4 godz. Opowiadanie historii grupie TBA
Ts4 uwp ikona
TBA Niesamowity gawędziarz 2 Szczęśliwy 4 godz. Opowiadanie wspaniałej historii grupie TBA
TBA Dreszcz na plecach 2 Zainspirowany 4 godz. Słuchanie opowieści o duchach Och! To było zaskakująco przerażająca historia!
Ts4 uwp ikona
TBA Zepsute zakończenie 1 Zawstydzony 3 godz. Opowiadanie historii grupie TBA
Ts4 uwp ikona
TBA Zachwyt popularnością 1 Szczęśliwy 3 godz. Przebywanie w otoczeniu popularnego klubu TBA
TS4SS Ikona
TBA Braterstwo 1-3 Szczęśliwy Do końca spotkania Udział w spotkaniu klubu TBA Ten nastrójnik można modyfikować poprzez bonusy klubu.
TS4SS Ikona