FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Liliana Naleśnik (ang. Lilly Reamon) – jedna z trzech listonoszy występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Mścisław Kokosz i Mikołaj Podkowiec. Liliana może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania superbohaterką.

Liliana ma taką samą strukturę twarzy co Marta Słomka. Kobieta ma rude włosy, zielone oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Liliany z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Liliana jest lekkoduchem oraz jest bardzo aktywna i schludna, a jednocześnie jest bardzo nieśmiała i zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom kondycji, ma dość wysoki poziom logiki i ma raczej wysoki poziom sprzątania. Liliana jest głównie zainteresowana Modą, Sportem i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Lew - Big
Niechlujny 08 Schludny
Nieśmiały 02 Otwarty
Leniwy 08 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 00 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Skorpiona.

Ciekawostki

  • Liliana ma takie samo nazwisko co kierowca Rafał Naleśnik, który mieszka w Weronie, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.