FANDOM

TS3 Icon
Liliana czuła się zmotywowana przez całe życie. Wszystko i wszyscy mają swoje miejsce, a Liliana lubi mieć nad tym kontrolę.

Liliana Lada (ang. Iliana Langerak) – Simka występująca w grze The Sims 3.

Liliana zamieszkuje Sunset Valley razem ze swoim mężem, Damianem, oraz ich dwoma dziećmi, Przemysławem i Klementyną. Z rodziną mieszka również siostra Liliany, Zelda. Na początku gry, relacje Liliany z resztą domowników są raczej neutralne.

Według biografii osobistej, Liliana lubi jak wszystko i wszyscy mają swoje miejsce, a zwłaszcza jeśli to Liliana ma nad tym kontrolę. Podobnie jak swoja córka, Liliana jest schludną perfekcjonistką, lecz przez swoją pracę nie ma wiele czasu na zajęcie się domem oraz swoją rodziną, za co odpowiedzialność wzięła Klementyna.

Liliana pracuje w karierze biznesowej jako szefowa departamentu co jest piątym szczeblem w tej ścieżce. Oznacza to, że kobieta stale podąża za spełnieniem swojego pragnienia życiowego którym jest osiągnięcie szczytu właśnie tej kariery. Liliana rozwinęła umiejętności sportu na poziomie czwartym, charyzmy na pierwszym oraz majsterkowania na poziomie drugim.

Jeśli by się przyjrzeć kolorze oczu Liliany w CAS, można zauważyć, że są one koloru bardzo ciemnego zielonego przez co w grze wydają się one być czarne. [1]

Simologia

Ikona Umiejętność Poziom
Charyzma IkonaCharyzma01TS3
Majsterkowanie IkonaMajsterkowanie02TS3
Professional Sports career iconSport04TS3

Zdjęcie Imię Poziom znajomości
Zelda Mae Zelda Mae Przyjaciółka
Klementyna Lada Klementyna Lada Znajoma
Przemysław Lada Przemysław Lada Znajomy
Damian Lada Damian Lada Mąż

Galeria

Przypisy

Rodzina Lada
Damian - Liliana - Zelda - Przemysław - Kasia