FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Lew Kosmos (ang. Leo Kosmokos) – jeden z trzech tępicieli robactwa występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Barbara Mruk i Gienek Turniej. Lew może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania szalonym naukowcem.

Lew ma taką samą strukturę twarzy co Ronald Jezioro. Mężczyzna ma czarne włosy, szare oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Lwa z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Lew jest raczej otwarty, aktywny oraz uprzejmy, a jednocześnie jest raczej poważny i bardzo niechlujny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalne poziomy gotowania i kreatywności oraz jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kondycji. Lew jest głównie zainteresowany Modą, Podróżowaniem, Przestępczością i Sportem.

Czasami, jeśli Lew jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi tępicielami robactwa w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Strzelec - Big
Niechlujny 00 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.