FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon IkonkaEraCPR TS4CPR Ikona
Lato

Lato – jedna z pór roku dochodzących w The Sims 2: Cztery pory rokuThe Sims 3: Cztery pory roku oraz The Sims 4: Cztery pory roku

The Sims 2

Temperatury latem są na tyle wysokie, że temperatura ciała Sima wzrasta po długim przebywaniu na zewnątrz. Wówczas trzeba uważać, aby Sim się nie przegrzał i nie dostał udaru cieplnego - wtedy zemdleje i inny Sim będzie go musiał ocucić. Wzmaganie przegrzania może spowodować u Sima śmierć. Na szczęście można temu zapobiec - wystarczy szklanka chłodnej lemoniady, a nasz Sim znów poczuje się lepiej. Latem może wystąpić niespodziewana burza lub grad - to drugie jest szczególnie niebezpieczne, bo Sim przebywający na zewnątrz podczas gradu może od niego zginąć.

The Sims 3

LatoTS3

Podczas lata często występują temperatury osiągające nawet 30°C. Rzadko występują deszcze, jednak Simów może zaskoczyć burza. Przede wszystkim nie wolno dopuścić do tego, aby nasz podopieczny zbyt długo przebywał na zewnątrz przy tak wysokiej temperaturze (zwłaszcza w grubych ubraniach), bo inaczej może dostać spontanicznego zapłonu, co może spowodować osmalenie się, a nawet śmierć. Największą atrakcją podczas tej pory roku jest Festiwal lata podczas których Simowie mogą kupić coś na straganach, zagrać w różne gry, pojeździć na wrotkach i wziąć udział w konkursie na jedzenie hot-dogów. Latem jest jeden dzień wolny (Dzień Wypoczynku) - zapewne odniesienie do wakacji.

Atrakcje

  • Festiwal lata
  • Kąpiel w oceanie
  • Dzień Wypoczynku

The Sims 4

The sims 4 ikona lata

Lato to druga pora roku. Temperatury wzrosną, co zmusi Simów do przebrania się w ciepłe dni. Fale upałów są bardzo widoczne w tym sezonie, co może zabić nieprzygotowanych Simów. Lato składa się głównie z dominującej słonecznej i pochmurnej pogody, a także sporadycznych opadów deszczu i burz. Wiadra do balonów z wodą, lodowiska i stojaki na lemoniadę pojawią się również w różnych światach. Podczas lata Simowie mogą pływać w basenach, walczyć z balonami wodnymi, bawić się zraszaczami, korzystać z torów wrotkarskich i pić lemoniadę. Małe dzieci mogą również ochłodzić się w basenach dla dzieci. Lato to kolejna dobra pora roku, w którym Simowie mogą uprawiać swoje ogrody. Pszczelarstwo to także czynność, którą Simowie mogą wykonywać latem.