Simspedia
Advertisement
Simspedia
Literackieum.png
Zalążek
Ten artykuł to zalążek. Jeśli możesz, rozbuduj go.

The Sims 3 Store The Sims 4: Wiejska sielanka

Krowa – zwierzę pojawiające się w zestawie "Fajna Farma" do The Sims 3 oraz w The Sims 4: Wiejska sielanka. W obu częściach gra je traktuje jako ruchome obiekty. Sprawia to, że nie mają one płci oraz nie można dodać ich do rodziny.

The Sims 3 Store

Sam zestaw dodaje sporo klimatycznych obiektów i zagrodę "Twój Udój" z krowami. Simowie mogą je wydoić, a krowy będą dawać mleko o zróżnicowanych smakach. Przy odrobinie szczęścia, nasz Sim otrzyma koktajl mleczny.

Z krową można także zagrać w grę "Krówka i krzyżyk".

The Sims 4: Wiejska sielanka

Krowy to uroczy zwierzęcy przyjaciele od których pochodzą [1] Laganaphyllis Simnovorii. Wydojone mogą dać simom różne rodzaje mleka. Można nabyć ją po umieszczeniu na parceli obory, dostępnej w trybie budowania. Simowie mogą doić krowy wczesnym rankiem i około południa. Dojenie nie wymaga żadnych umiejętności, ale czasami krowy mają na ten temat inne zdanie. Jeśli Sim jest w dobrym humorze, a potrzeby krowy zostały zaspokojone, jest większa szansa, że akcja zakończy się powodzeniem. Krowy zawsze dają zwykłe mleko, ale Sim. który nakarmi je konkretnym przysmakiem dla zwierząt, pozyska mleko dodatkowego, specjalnego rodzaju. Mleko można pić od razu, sprzedawać i wykorzystywać do gotowania. Mleko specjalne zapewnia różne premie.

Zobacz także: Krowokwiat

Advertisement