FANDOM

Ts3rw ikonka era
Kraken ikona

Kraken – mityczne zwierzę pojawiające się w The Sims 3: Rajska wyspa. Można je spotkać podczas windsurfingu, nurkowania oraz pływania samemu, motorówką lub skuterem wodnym. Żeby pożarł łódkę lub Sima (albo to i to), trzeba długo stać w jednym miejscu. Kraken nigdy nie zaatakuje syren. Możemy zobaczyć go podczas nurkowania lub pod wodą.

Ciekawostki

  • Kiedy Sim posiada nagrodę Przyjaciel Krakena (koszt: 30 000 punktów szczęścia), Kraken nie zaatakuje jego łodzi, za to zrobi tak z jakąkolwiek inną, jeśli ten Sim sobie tego zażyczy.
  • Dzień po ataku Krakena pocztą przychodzi odszkodowanie za zatopioną łódkę (lub Sima i łódkę) wraz z komunikatem Przepraszamy za wyrządzone szkody. A mówiliśmy, że trzeba wykupić ubezpieczenie od Krakena.
  • Sim po ataku Krakena zaczyna panikować.
  • Żeby Kraken zaatakował jakąś łódź, musi ona stać daleko od brzegu i długo się nie ruszać. Częściej zdarza się atak, jeśli akurat znajdujemy się nad parcelą podwodną, najlepiej w godzinach wieczornych.
  • Kraken nigdy nie zabije Sima.
  • W Isla Paradiso występuje też wyspa z ulicą Suchy Ląd, Wyspa Krakena. Zamieszkuje ją Aislara Alvarez.
  • Jest on najpewniej olbrzymim głowonogiem (np. ośmiornicą, kalmarem itp.)