FANDOM

Kraina magii otoczenie
Kraina magii
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4 Kraina magii ikona
The Sims 4 Kraina magii ikona

Kraina magii – ukryte otoczenie w The Sims 4: Kraina magii. Dostęp do niej można uzyskać, podróżując przez portal w Glimmerbrook lub używając Glimmer Stone, z którego mogą korzystać tylko czarodzieje. Okolica składa się z małego, częściowo zniszczonego miasta zbudowanego na latających skałach w ciemnej pustce, z unikalnym cyklem dnia i nocy. Jeśli zainstalowano Cztery pory roku, pogoda jest zawsze częściowo pochmurna, co określane jest mianem „Mistycznego zachmurzenia”.

Parcele

Kraina magii

Odwiedzając okolicę, Simowie zostają zabrani do „Magicznej kwatery głównej” (ang. Magic HQ), w której przebywają trzej mędrcy magii. Inni czarodzieje również odwiedzają ten budynek.

Każdy mędrzec reprezentuje jedną ze szkół magii. Mogą nauczać czarodziei w swojej szkole i wszyscy troje mają najwyższą rangę czarowników, Wirtuoz. Mogą również zamienić normalnych Simów w czarodziei poprzez wykonanie zadania. Domyślnie mędrcami są Simeon Silversweater jako mędrzec praktyczności, L. Faba jako mędrzec złośliwości i Morgyn Ember jako mędrzec nieokiełznania.

„Magiczna kwatera główna” składa się z trzech pięter (choć dostępne są tylko dwa) i dwóch pięter piwnicznych. Foyer na pierwszym piętrze ma drzwi do innych pomieszczeń w budynku i schody prowadzące do małego obszaru pojedynków. Inne pokoje na pierwszym piętrze obejmują kuchnię, łazienkę, gabinet i bibliotekę. Drugie piętro ma trzy pokoje z kotłami, przypuszczalnie po jednym dla każdego z mędrców, a także miejsce spotkań. W piwnicy znajduje się kolejna biblioteka, łazienka i bar.

Dzielnice

Aleja Magów

Aleja Magów

Trzy stragany na Alei Magów

Na jednej z latających wysp znajduje się swego rodzaju targ magiczny, zwany Aleją Magów. Są 3 rodzaje straganów:

  • Stragan z różdżkami, księgami i chowańcami,
  • Stragan z miotłami i kryształami,
  • Stragan ze składnikami do eliksirów.

Każde stoisko jest obsługiwane przez „Projekcję astralną handlarza”, która ma wygląd ducha, lecz tak naprawdę nim nie jest. Aleja Magów mogła być inspirowana Ulicą Pokątną z Harry'ego Pottera.

Arena Pojedynków

Arena Pojedynków znajduje się na kolejnej latającej wyspie. Czarownicy mogą tu rzucać sobie wyzwania na magiczny pojedynek na specjalnie do tego przygotowanym placu, zamiast zwykłej pobliskiej polany.

Ogrody

Trzecia latająca wyspa jest domem dla ogrodów i zniszczonej szklarni. Simowie nie mogą wejść do szklarni, ale na zewnątrz jest mnóstwo roślin i zasobów, które można zebrać do warzenia mikstur. Naturalnie występują tu rośliny mandragory i waleriany.

Ciekawostki

  • Aby przemieszczać się pomiędzy wyspami, Simowie używają portali. Jeśli zaś są w posiadaniu latających mioteł, mogą się swobodnie na nich poruszać po całej okolicy.

Galeria