FANDOM

Do remontu TS4
W edycji
Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez: Arma3000. Prosimy nie edytować tej strony. Wyjątkami są jednak oczywiście poprawki błędów gramatycznych czy też interpunkcji.
The Sims 2 FreeTime Icon Create a Sim

Korzyści z aspiracji życiowej zostają udostępnione Simom którzy wypełnili swój wskaźnik aspiracji życiowej. Istnieją cztery pola z korzyściami które mogą został uzupełnione: motywacje, praca, główna aspiracja i aspiracja drugorzędna. Korzyści należy uzyskać w kolejności według kategorii. Małe dzieci i dzieci mogą wydawać punkty tylko w kategoriach motywacji i pracy, dopóki nie wybiorą aspiracji pierwszorzędnej którą mogą zyskać dopiero stając się nastolatkami. Jednak podczas gdy małe dzieci i dzieci mogą wydawać punkty w kategorii pracy, korzyści te nie są użyteczne, dopóki Sim nie stanie się nastolatkiem i nie będzie mógł znaleźć pracy.

Korzyści wynikające z wolniejszego zaniku motywacji zmniejszają szybkość zaniku potrzeb o 12% i kumulują się. Na przykład, jeśli Sim ma pierwszą korzyść w kategorii Motywacje i otrzymuje pierwszą korzyść z aspiracji Wiedzy, jej lub jego potrzeba Towarzystwa będzie zanikać jeszcze wolniej.

Niezależnie od aspiracji

Motywacje

Ikona Korzyść z aspiracji Opis Właściwość
TS2 Korzyść Towarzystwo Komfort
Wolniejsze zanikanie motywacji – towarzystwo i wygoda Siedzenie w kawiarni z przyjacielem to świetny sposób na relaks, ale wiesz, że bywają chwile, gdy odpowiedzialny Sim musi zignorować swoje potrzeby towarzyskie i zrezygnować z wypoczynku. Potrzeby Towarzystwa i Komfortu zanikają wolniej o 12%.
TS2 Korzyść Pęcherz Higiena
Wolniejsze zanikanie motywacji – pęcherz i higiena Niektórym próżnym Simom dbanie o własną higienę zajmuje kilka godzin dziennie. Ty jednak zawsze wyglądasz znakomicie, jedynie dzięki niezachwianej pewności siebie i sile woli. Potrzeby Pęcherza i Higieny zanikają wolniej o 12%.
TS2 Korzyść Głód Zabawa
Wolniejsze zanikanie motywacji – zabawa i głód Podobnie jak większość Simów uwielbiasz próżnować, z paczką czipsów przed telewizorem. Jednakże zdajesz sobie sprawę, że ważniejsze od takich pokus są inne obowiązki. Potrzeby Zabawy i Głodu zanikają wolniej o 12%.
TS2 Korzyść Energia
Wolniejsze zanikanie motywacji – energia Gdy wszyscy wokół brną przez życie niczym zaspane zombi, komuś tak zdrowemu i wesołemu jak Ty z łatwością przychodzi zachowanie energii przez cały dzień. Potrzeba Energii zanika wolniej o 12%.

Praca

TS2 Korzyść Kariera1
Życie w luksusie Bez względu na to, jak wiele uwagi Sim poświęca pracy, podczas wakacji poprawiają się jego morale i oczyszcza umysł. Twoi pracodawcy cenią sobie Ciebie tak bardzo, że pozwalają Ci brać więcej dni wolnych niż dostają Twoi koledzy. Sim z tą korzyścią otrzymuje 0.23 dni urlopu płatnego za każdy przepracowany dzień zamiast normalnego 0.15.
TS2 Korzyść Kariera2
Instynkt przedsiębiorcy Podczas gdy inni Simowie mogą długo rozważać plusy i minusy każdej decyzji, zarobek zwykle trafia do tego, kto podejmie słuszną decyzję najszybciej. Zawsze słuchasz głosu swego instynktu i za każdym razem masz osiemdziesiąt procent na dokonanie trafnego wyboru po pojawieniu się karty kariery. Prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku z kart wyboru wynosi 80%, niezależnie od wybranej odpowiedzi.
TS2 Korzyść Kariera3
Przyjaciele na wysokich stanowiskach Gdy kolegujesz się z dyrektorem, możesz liczyć na awans nawet wtedy, gdy nie lubi Cię nikt inny! Wymagania dotyczące liczby przyjaciół w każdej karierze są zmniejszone o jedną osobę. Ilość wymaganych przyjaciół rodziny do następnego awansu zostaje zmniejszona o jedną osobę.
TS2 Korzyść Kariera4
Błagaj o pracę Prawdziwego twardziela na drodze kariery nie powstrzyma taka drobnostka jak wyrzucenie z pracy! Ta interakcja, dostępna jest na wszystkich telefonach w ciągu 24 godzin od zwolnienia z pracy, pozwala Ci poprosić szefa o jeszcze jedną szansę. Sim ma możliwość by błagać o pracę, co jest interakcją dostępną na wszystkich telefonach przez 24 godziny od zwolnienia. Istnieje szansa powodzenia dzięki której Sim może powrócić na swoje stare stanowisko w pracy. Interakcja ta nie jest dostępna jeśli Sim należał do przedsiębiorstwa należącego do Sima.

Zależne od aspiracji

Rodzina

Fortuna

Wiedza

Popularność

Romans

Przyjemność

Smażony ser

Aspiracja drugorzędna