FANDOM

60px-TSM Icon
Sztandar Korsarzynu
Korsarzyn (ang. Aarbyville) – położone na dalekim południu świata The Sims Średniowiecze państwo o charakterze zbójeckim. Tym krajem rządzą liczne bandy piratów, które razem stanowią najsilniejszą na wodach znanego świata flotę, z którą nie może się równać żadne inne królestwo, a rządzi nim Król bądź Królowa Piratów, najprawdopodobniej obierany drogą elekcyjną. Od północy graniczy z Rękodzielcami, na zachodzie z Jakocjum. Od południa państwo jest ograniczane przez niezbadane ziemie, na wschodzie zaś jego granice wytyczają wody morskie. Pojawia się przy 60 punktach sławy.

Charakterystyka

Królestwo Korsarzynu to niebezpieczne miejsce, które jest podzielone biegnącymi z północy na południe wyżynami; w jego centrum znajduje się także wiele lasów i borów. Zauważyć też można trzy wielkie doły z czaszkami, które prawdopodobnie są czymś na kształt kryjówek pirackich lub nawet ich miast. Prawdopodobnie nie są pokojowo nastawieni do swoich sąsiadów, a biorąc pod uwagę fakt, że Przygodzinem władają osoby prawe i czczące honor na równi ze Wszechwidzącym, można się domyślić, że są oni przeciwnikami tegoż państwa. Dodatkowo flota korsarzyńska nieustannie prowadzi pirackie napady na okręty płynące z Kupczyc do dalekich krajów, co doprowadziło do wysłania przeciw nim łowców piratów. W czasie akcji gry oba królestwa znajdują się w trakcie rozejmu, a wojna wisi praktycznie na włosku.

Korsarzyn stanie się częścią imperium po wykonaniu zadania Nowe gangi Korsarzynu, polegającego na przejęciu władzy poprzez powołanie nowych z nich do działania na rzecz imperium. W przypadku sukcesu gracz przejmie kontrolę nad Królem Piratów, który stanie się lojalnym wasalem, zacznie służyć Królestwu i odda swoją flotę pod jego komendę. Szpieg otrzyma natomiast pomoc w postaci trucizn, zaś Medyk będzie mógł produkować leki lepszej jakości.

W dodatku Piraci i bogaci Korsarzyn wchodzi w konflikt z Kupczycami, ponieważ następcy tronów uciekli, nie informując o tym swoich opiekunów, a obie strony oskarżyły się nawzajem o porwanie swojego przedstawiciela. Zadaniem mieszkańców Królestwa staje się odnalezienie kochanków, którzy mogli się ukryć gdzieś w kraju, i powstrzymanie ewentualnego wybuchu wojny.

Opis z gry

Jeśli dotrzesz na skraj cywilizowanego świata, a potem wyruszysz nieco dalej, dotrzesz do Korsarzynu. To kraina opanowana przez szmuglerów, piratów i innych uroczych nicponi. Po Korsarzynie najlepiej podróżować z własną strażą albo wcale.

Ciekawostki

  • Na mapie między Rękodzielcami a Korsarzynem występuje wielka palisada.
  • Być może Korsarzyn był inspirowany Skandynawią bądź Sycylią, która w czasach średniowiecza była twierdzą piratów najpierw arabskich, potem normandzkich, a wreszcie własnych. Może to być też nawiązanie do ogólnie przyjętego konceptu państw założonych przez Wikingów.