FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Konrad Sprzedawczyk (ang. Cristopher Tsang) – miastowy Sim występujący w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Konrad może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniony jest w karierze gastronomicznej jako kierownik zmiany w barze. W życiu chce aby 6 dzieci wzięło ślub.

Tobiasz ma taką samą strukturę twarzy co Jonatan Krzesiwo. Mężczyzna ma czarne włosy, szare oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Konrada z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Konrad jest lekkoduchem i jest dość uprzejmy, a jednocześnie jest dość niechlujny, nieśmiały i leniwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna ma raczej wysoki poziom kreatywności. Tobiasz jest głównie zainteresowany Pogodą, Podróżowaniem, Sportem i Pracą.

Konrad jest jednym z trzech miastowych z grup społecznych, którzy nie pochodzą ze sekretnego otoczenia Magia a co za tym idzie, Konrad pojawia się wyłącznie w Zatoce Pokrzyku. Mężczyzna należy do grupy Bohem. Zazwyczaj będzie on sąsiadem Jadwigi Ołów lub będzie mieszkał w mieszkaniu o standardzie nisko-średnim. Jego kariera nie zmieni się gdy wprowadzi się jako sąsiad lub jako współlokator.

Osobowość

Osobowość
Wodnik - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Konrad ma takie samo nazwisko co Elżbieta Sprzedawczyk, która również mieszka w Zatoce Pokrzyku, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnioni.