The Sims 2

Klemens Zmrokzmarły Sim występujący w The Sims 2. Za życia mieszkał w Dziwnowie. Był synem Hekate i Zoga Zmrok, mężem Władysławy Zmrok oraz ojcem Ofelii Zmrok.

Przyczyną śmierci Klemensa, podobnie jak jego żony, było utonięcie. Został pochowany w przydomowym cmentarzu Oliwki Widmo. Po swojej śmierci, jego córka zamieszkała u jego szwagierki. Niewiele wiemy o jego przeszłości, ze względu na to, że zmarł przed rozpoczęciem gry.

Ciekawostki

  • Twarz Klemensa po wskrzeszeniu jest poważnie uszkodzona i zdeformowana, tak samo jak jego żony, Władysławy. Dodatkowo jego oczy po wskrzeszeniu będą miały niebieski kolor zamiast brązowego.
  • Pomimo siwych włosów, Klemens jest traktowany przez grę jako dorosły.
  • Jeśli mamy zainstalowany dodatek The Sims 2: Osiedlowe życie, ubranie Klemensa za każdym razem będzie się zmieniało na inne.
  • Klemens posiada wspomnienia związane z poznaniem jego żony oraz poślubienia jej, jednak nie posiada żadnych wspomnień ze swoją córką, Ofelią.
  • Ma taką samą strukturę twarzy jak Kaliban Kapulet z Werony.
Ostrzeżenie.png
Ostrzeżenie
Jak większość simów pochowanych na cmentarzu Oliwki, jest uszkodzony, więc nie należy go wskrzeszać lub zmieniać w postacie nadnaturalne.
Simowie pochowani na ogródku Oliwki Widmo

Artur Tubylec - Beniamin Kokosz - Daniela Marmurko - Melisa Sim - Peponi Muenda - Lerato Muenda
Władysława Zmrok - Klemens Zmrok - Patryk Ktoś - Hilary Martwiak - Edwin E. Gromnica - Teodor L. Gromnica
Wiktoria Sim - Łukasz Kowal - Sławomir Tubylec - Rajmund Trumna