FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Klark Galera (ang. Kent Corsillo) – jeden z trzech włamywaczy występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Janina Kocioł i Marceli Korek. Klark może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania ministrem edukacji.

Klark ma taką samą strukturę twarzy co Cyprian Trofeum. Mężczyzna ma blond włosy, brązowe oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Klarka z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Klark jest bardzo otwarty i raczej aktywny, a jednocześnie jest raczej zrzędliwy, dość niechlujny i bardzo poważny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna posiada jedynie 2 punkty gotowania i 1 punkt charyzmy. Klark jest głównie zainteresowany Środowiskiem i Pracą. Ironicznie, pomimo bycia, włamywaczem, Klark nie jest zainteresowany przestępczością i pieniędzmi.

Osobowość

Osobowość
Panna - Big
Niechlujny 03 Schludny
Nieśmiały 10 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Lwa.

Ciekawostki

  • Klark ma takie samo nazwisko co pokojówka Kacper Galera, który również mieszka w Kwitnących Wzgórzach, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.