The Sims 2

Kasper Melodyjka (ang. Knut Futa) – Sim pochowany na cmentarzu Oliwki Widmo. Za życia pracował jako dostawca. Jego aspiracją jest Moc. Co ciekawe, nie wiadomo dokładnie, w jakim jest wieku (podobna sytuacja, jak z Obcym Technikiem). Gra traktuje go jak noworodka, jednak wygląda on jak dorosły. Nie posiada on punktów osobowości.

Pomimo wspomnienia Oliwki o jego śmierci, w grze nie jest traktowany jak zmarły. Nie ma też jego nagrobka na cmentarzu rodziny Widmo.

Ostrzeżenie.png
Ostrzeżenie
Jak większość Simów pochowanych na cmentarzu Oliwki, jest uszkodzony, więc nie należy jego wskrzeszać lub zmieniać w postacie nadnaturalne.

PLIK POSTACI

Plik postaci Kaspra to jeden z najbardziej zepsutych w całej grze. Brakuje w nim większości danych, z wyjątkiem wyglądu. Nie posiada aspiracji, osobowości, zainteresowań i jakichkolwiek relacji. Mimo, że Oliwka posiada wspomnienie o jego śmierci, gra nie traktuje go jako zmarłego, ponieważ dane o tym również nie istnieją. Wiele danych w jego pliku posiada dużą ilość nieaktualnych lub nieużywanych danych. Ponadto, niektóre z nich używają formatów, których nie używa oficjalna gra.

Kasper mimo ogólnego stanu swojego pliku postaci, posiada specjalny oznacznik dla simów takich jak dostawca żywności.

Jego portret w wspomnieniach Oliwki przedstawia go jako dorosłego mężczyznę, brakuje mu danych na temat wieku. Kiedy pojawi się w grze, będzie się zachowywał jak niemowlę. Po próbie interakcji z nim, gra wymusi błąd. Jego osobowość będzie wybrana losowo, a gra domyślnie wybierze nieużywaną aspirację "Moc".

Niemożliwe jest wejście w jego SimDNA, prawdopodobnie dlatego, że jest uszkodzone.

Możliwe, że usunięcie jego nagrobka sprawiło, że plik jego postaci jest tak poważnie uszkodzony.

Simologia

Osobowość
Rak
Niechlujny 0 Schludny
Nieśmiały 0 Otwarty
Leniwy 0 Aktywny
Poważny 0 Lekkoduch
Zrzędliwy 0 Uprzejmy

Ikona Wspomnienie Typ
-Sim- Died.png Daniela umarła Negatywny