FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Kacper Galera (ang. Cooper Corsillo) – jeden z trzech pokojówek występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostałe dwie to Dorota Cegiełka i Anna Wielkolud. Kacper może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania superbohaterem.

Kacper ma taką samą strukturę twarzy co Stefan Leżak. Mężczyzna ma blond włosy, niebieskie oczy i jasną skórę. Jak wszystkie pokojówki płci męskiej, domyślny strój Kacpra to typowy strój z lat 70 w rozpiętymi górnymi guzikami u koszuli. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Kacpra z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Kacper jest raczej lekkoduchem, oraz jest raczej schludny, aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom sprzątania, co jest bardzo korzystne dla jego pracy oraz jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki. Kacper jest głównie zainteresowany Pieniędzmi, Okultyzmem, Modą i Podróżowaniem.

Uszkodzona twarz
Uszkodzona twarz
Ten Sim używa jednego z uszkodzonych szablonów twarzy Maxis, co oznacza, że po zmianie grupy wiekowej twarz tego Sima będzie inna.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 00 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Kacper ma takie samo nazwisko co włamywacz Klark Galera, który również mieszka w Kwitnących Wzgórzach jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.