FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Ireneusz Jezioro (ang. Irfan Pons) – jeden z trzech dostawców występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Klara Narzuta i Józek Czajnik. Ireneusz może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania legendą sportu.

Ireneusz ma taką samą strukturę twarzy co Dawid Syrop. Mężczyzna ma czarne włosy, ciemnoniebieskie oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Ireneusza z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Ireneusz jest lekkoduchem oraz jest dość uprzejmy, raczej schludny i otwarty, a jednocześnie jest bardzo leniwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom gotowania i posiada raczej wysoki poziom techniki. Ireneusz jest głównie zainteresowany Kulturą, Modą, Podróżowaniem, Sportem i Rozrywką.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 01 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Koziorożca.

Ciekawostki

  • Ireneusz ma takie samo nazwisko co roznosiciel gazet Ronald Jezioro, który również mieszka w Kwitnących Wzgórzach, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.