FANDOM

The Sims 2 Bon Voyage Icon Ts3rw ikonka era

Hotel – typ parceli będący hybrydą parceli mieszkalnej oraz publicznej. Pojawia się w The Sims 2: Podróże i The Sims 3: Rajska wyspa.

The Sims: 2 Podróże

Można go stworzyć zarówno w dzielnicach wakacyjnych, jak i w zwykłym otoczeniu.

Hotel jest miejscem, które daje Simom miejsce na odpoczynek i regenerację sił przed zwiedzaniem dzielnicy wakacyjnej.

Pokoje mogą być zarezerwowane przez Simów, ograniczając dostęp do nich innym Simom. Reszta wczasowiczów NPC będzie zmuszona ubiegać się o inne pomieszczenia.

Ceny pokoi wahają się od § do § § § § §. Kempingi w Trzech Jeziorach są bezpłatne. Simowie nie muszą rezerwować pokoju od razu w czasie przybycia do hotelu. Można go nawet zmienić w trakcie trwania podróży.

Posiadanie i zarządzanie hotelem przez Sima jest niemożliwe, nawet z dodatkiem The Sims 2: Własny Biznes.

The Sims 3: Rajska wyspa

Tutaj, w odróżnieniu od The Sims 2: Podróże, można zarządzać hotelem. Ilość gwiazdek, jakie ma kurort, zależy od całkowitej ceny hotelu (z odjęciem sumy wydatków) oraz od tego, czy gracz spełnia prośby klientów. Sercem całej parceli jest recepcja, gdzie można zatrudniać nowych pracowników, ustalać ich uniformy, zobaczyć całkowitą ilość wydatków oraz prośby i recenzje gości.

Zobacz też