The Sims 2: Czas wolny Ten artykuł jest o otoczeniu.

Hobby (ang. Hobbies) – ukryte otoczenie w The Sims 2. Jest automatycznie dodawane po instalacji dodatku Czas wolny. Otoczenie to jest miejscem, w którym Simowie mogą spędzać swój czas wolny poprzez rozwijanie swojego hobby.

Jak dostać się na ukrytą parcelę

Aby móc dostać się na ukrytą parcelę powiązaną z hobby, najpierw Sim powinien rozwinąć swój entuzjazm wobec danego hobby do 5 stopnia. Wtedy do Sima przyjdzie przedstawiciel danej parceli, aby wręczyć kartę członkostwa. Karta nie występuje w grze fizycznie i prawdopodobnie w żaden sposób nie można z niej zrezygnować - nawet jeżeli entuzjazm Sima wobec danego hobby spadnie do 0, nadal będzie on mógł odwiedzić ukrytą parcelę.
Po otrzymaniu członkostwa, Sim powinien zadzwonić po taksówkę/pojechać własnym samochodem/pójść pieszo i podczas wyboru miejsca, do którego chce się dostać, wybrać zakładkę "Hobby" - to tam znajduje się lista ukrytych parcel związanych z hobby dostępnych dla danego Sima.

Parcele

Rodziny

Rodziny ze skrzyni rodzin

§27,846
Julian Kuk
Gdy rywal Juliana, Zygfryd Pasztet, wykradł jego przepis na danie, które mogło zapewnić wygraną w każdym konkursie kulinarnym, Julian postanowił zmienić otoczenie i tworzyć swoje smakołyki w całkiem nowym miejscu.
§35,429
Mateusz Obraz, Janina Obraz
Mateusz znalazł swoją połówkę duszy, podobnie jak Janka! Wzięli ze sobą ślub, ale gdzie teraz zamieszkają? Czy powinni skupić się najpierw na swoich karierach, czy na założeniu rodziny?

Przedstawiciele klubów

Ciekawostki

  • Sim posiadający kartę członkostwa, jadąc bądź idąc do ukrytej parceli może zabrać ze sobą Sima nie posiadającego tejże karty.