Simspedia
Advertisement
Simspedia
Ten artykuł jest o otoczeniu.

Henford-on-Bagley
Henford-on-Bagley
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4: Wiejska sielanka

TS4WŚ HOB Ikona.png

Henford-on-Bagley – otoczenie pojawiające się w dodatku The Sims 4: Wiejska sielanka. Jest to wiejski, inspirowany starą angielską wsią świat zamieszkany przez krowy, kury oraz lamy. W mieście znajduje się pełno stawów, w których Simowie mogą pływać. Co tydzień mieszkańcy miasta biorą udział w jarmarku.

Dzielnice

Henford-on-Bagley składa się z trzech dzielnic:

  • Finchwick
  • Old New Henford (Stare Nowe Henford)
  • Bramblewood

Parcele

W Henford-on-Bagley znajduje się 12 parcel, w tym 9 parceli mieszkalnych (4 zamieszkane i 5 niezamieszkałych), 1 parcela do wynajęcia oraz 2 parcele publiczne.

Rodziny

  • Moody i McMillan

§22,000
Derek McMillan, Ian Moody
Przepracowawszy za biurkiem wiecęj lat, niżby chciał. Derek znalazł wreszcie mężczyznę gotowego spełnić jego młodzieńcze marzenie o sielskim życiu. Razem przenieśli się więc na stałe do jego rodzinnego domku na wsi. Zależnie od tego, kto akurat odpowiada za plan dnia, Derek i Ian spędzają czas w atmosferze przygody lub spokoju, jednocześnie przepędzając deweloperów. którzy ostrzą sobie zęby na ich parcele. Pomimo - a może właśnie z powodu - odmiennych charakterów czas obszedł się łaskawie z zakochanymi staruszkami, którzy z radością spędzają emeryturę jako ważni członkowie społeczności Henford-on-Bagley.

  • Scott

§22,000
Simon Scott, Sara Scott
Scottowie prowadzą uwielbiany w Finchwick pub "U gnoma" - i żyją jak w bajce! A przynajmniej w bajce Sary. Simon, mieszczuch, którego wyrwano z wielkomiejskiego zgiełku, nadal czuje się niezręcznie za każdym razem, gdy wpadnie na kurczaka. Niemniej jednak przeprowadził się tutaj, by spełnić marzenie żony. Czy kiedy ich mała rodzinka powiększy się o jeszcze jednego członka, wszystko zmieni się na lepsze?

  • Nowy początek

§20,000
Cecilia Kang
Gdy jej serce zostało złamane, pochodząca z wielkiego miasta Cecilia postanowiła rzucić wszystko i zamieszkać w małym domu z ogródkiem, by zająć się hodowlą kur. Nadal szuka kogoś, kto zechce dzielić z nią życie, ale po katastrofalnej randce z Michaelem Bellem. miejscowym strażnikiem stworzeń, woli na razie przywiązywać się tylko do zwierząt, które widuje na swojej posesji.

  • Rodzina Watsonów

§28,000
Thomas Watson, Rahmi Watson, Rashidah Watson, Imran Watson, Maira Watson
Thomas od dawna zamierzał zająć się rodzinnym majątkiem, ale chyba porwał się z motyką na słońce. Jako Sim, który mierzy sukces wielkością swoich zbiorów, z czasem traci zarówno pewność siebie, jak i bliskich. Chociaż jego żona Rahmi uwielbia wiejskie życie, miłość, jaką darzy męża, nieco spowszedniała. a wzajemna czułość gdzieś się rozpłynęta. Najstarsze z ich trojga dzieci, córka Rashidah, czuje się tu jak w więzieniu i woli oddawać się marzeniom o przyszłości poza Henford-on-Bagley - marzeniom, dzięki którym między nią a pewną pokrewną duszą coś zaiskrzyło. Inaczej ma się sprawa z dwójką młodszych pociech. Imran chętnie zaszywa się pośród czterech ścian. podczas gdy Maira śmiało zapuszcza się w nieznane rejony. Czy nowy stary dom pomoże pełnej temperamentu rodzinie zbliżyć się do siebie? A może tylko przyspieszy jej rozpad?

Miastowi

Advertisement