FANDOM

TS3Shop Icon

Gloria GoodeSimka występująca w grze The Sims 3 w otoczeniu do nabycia w Store.

Gloria zamieszkuje Księżycowe Jeziora wraz ze swoim narzeczonym, Arthurem Langerakiem. Na początku gry jest zatrudniona jako stażystka szpitalna, co jest czwartym szczeblem w karierze medycznej.

Według biografii osobistej, Gloria została wychowana na rubieżach kolonii przez swojego ojca, Jeremy'ego Goode który badał w tamtych rejonach minerały. Po jego tragicznym wypadku, Gloria przeprowadziła się do głównej kolonii gdzie poznała swojego narzeczonego, Arthura.

Gloria ma bardzo dobre relacje ze swoim narzeczonym, a oprócz tego jest też dobrą przyjaciółką Paige Mosquedy. Przyjaźni się także ze Stefanem Baylessem i jest daleką znajomą Eleanor Alto. Nie lubi Petre'a Stewarta który jest jej byłym chłopakiem.

Na początku gry ma ona rozwinięte umiejętności gotowania na poziomie pierwszym i logiki na trzecim.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Culinary career iconGotowanie01TS3
Logika IkonaLogika03TS3

Ciekawostki

  • Możliwe, że Gloria i jej ojciec są potomkami Goodwina Goode z Twinbrook gdyż Księżycowe Jeziora znane są z tego, że zostały zbudowane przez Simów z różnych otoczeń, a ci Simowie dzielą ze sobą nazwisko.
  • Chociaż biografia Simki mówi, że Jeremy Goode był jej ojcem, to z niewyjaśnionych przyczyn nie został on zaznaczony w jej drzewie genealogicznym. Jest to jednak pewnie tylko niedopatrzenie twórców.