FANDOM

Glimmerbrook 1
Glimmerbrook
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4 Kraina magii ikona
The Sims 4 Kraina magii ikona Moved In
Glimmerbrook Ikona

Glimmerbrookotoczenie pojawiające się w pakiecie rozgrywki The Sims 4: Kraina magii. Jest to cicha leśna wioska z bardzo mistycznym klimatem. To otoczenie ma również jedyny portal do Krainy magii.

Parcele

Glimmerbrook posiada 5 parcel - 4 mieszkalne i 1 publiczną.

Zamieszkałe

  • Rzeczne Ustronie - 30x20, zamieszkałe przez Arcymiłych Akolitów;
  • Skaliste Zacisze - 40x30, zamieszkałe przez rodzinę Charm.

Niezamieszkałe

  • Zakątek nad Potokiem - 30x20, 17,436§
  • Wartownia Glimmerbrook - 30x20, 3,175§

Publiczne

  • Eliksiry i Napary - 30x20, Bar

Ukryte

  • W Krainie magii znajduje się jeszcze jedna parcela, która jest swoistym domem mędrców magii.

Rodziny

§30,000
Minerva Charm, Emilia Charm, Darrel Charm, Gemma Charm
Rodzina Charmów wydała na świat całe pokolenia wybitnych czarodziejów, o czym Minerva często przypomina swoim dzieciom. Gemmie nie podobają się wygórowane oczekiwania rodziców, choć potajemnie chciałaby dać im powód do dumy. Darrel to początkujący specjalista od pojedynków, który właśnie zaręczył się z Emilią, świeżo upieczoną czarodziejką, którą czeka jeszcze długa droga na szczyt.
§10,000
Tomax Collette, Grace Anansi
Grace i Tomax mieszkali ze sobą, odkąd zostali czarodziejami. Chociaż czas wypełnia im zwykła praca, magia jest dla nich na pierwszym miejscu. Zrodziła się między nimi przyjazna rywalizacja. Chcą sprawdzić, kto pierwszy otrzyma tytuł czarodzieja adepta!

NPC

Ciekawostki

  • W miasteczku znajduje się portal do Ukrytego świata Krainy magii.
  • Otoczenie położone jest w górach.
  • Portal leży na wysepce przy wodospadzie.
  • Dom Arcymiłych Akolitów posiada schody z tyłu domu, które prowadzą do ściany. Prawdopodobnie twórcy zapomnieli postawić drzwi w kuchni, przez co schody są bezużyteczne.
  • Kolejnym błędem twórców jest dach baru Eliksiry i Napary, a mianowicie dach znajdujący się nad wejściem posiada inny wzór od reszty dachu.