FANDOM

TS3SN Icon

Gladsten nie jest wilkołakiem, ale trochę go przypomina. I jest równie silny, żywotny i obdarzony nieodpartym urokiem. Najlepiej czuje się podczas długich wypraw do lasu, z wędką w ręku, gdy chce złowić jakieś smaczne ryby. Żaden jednak z niego kucharz, więc zazwyczaj jego połów dnia zmienia się w węgiel! Gladsten ma także pewne problemy z ustatkowaniem się. Obiecujące związki przeważnie kończą się, jeszcze zanim na dobre się rozpoczną, z tego czy innego powodu. Najnowszą ofiarą była Marigold Maldano, która przypaliła wielkiego, pięknego łososia.

Gladsten Farmwelldorosły Sim występujący w The Sims 3: Nie z Tego Świata w Moonlight Falls.

Jego byłą dziewczyną jest Marigold Maldano, a zauroczony jest Simką Helen Hall. Jego najlepszym przyjacielem jest Dwayne Wolff oraz kolega z pracy Branch Timbley.

Pracuje na czwartym szczeblu kariery wojskowej. Posiada trzy punkty umiejętności sportu, chociaż jego stanowisko wymaga siedmiu, jak również jeden punkt majsterkowania, choć powinien mieć ich pięć. Gladsten jest również dobrym wędkarzem, o czym świadczy jego cecha i 6 punktów umiejętności wędkowania

W wyposażeniu nosi książkę Upiorne zawodzenie. Jeśli posiadamy dodatek Pokolenia możemy zauważyć, że jest Absolwentem Szkoły Wojskowej Fortu Krochmal, co zapewne pomogło mu w zostaniu Dowódcą Oddziału z tak małymi umiejętnościami.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie (ze względu na łudzące fizyczne podobieństwo, dawny romans z wróżką Marigold Maldano, przyjaźń z wilkołakiem, tężyznę fizyczną i uwielbienie przyrody) stanowi nawiązanie do postaci z Czystej Krwi - Alcide'a Herveux'a. Przemawia za tym fakt, że wielu Simów z otoczenia Moonlight Falls stworzono na podobieństwo/jako parodię bohaterów książek/seriali/filmów fantasy.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Majsterkowanie IkonaMajsterkowanie01TS3
Professional Sports career iconSport03TS3
TS3 Wędkowanie ikonaWędkarstwo06TS3