FANDOM

TS3SN Icon

Kontynuując swoją misję zrozumienia ludzkich emocji, Flora przeprowadziła kilka eksperymentów społecznych na ludziach. Oczywiście, niektóre z nich to po prostu dobre, staromodne psikusy. Należy do nich magiczne usunięcie jednej skarpetki z suszarki, przesunięcie kluczy, które ktoś odłożył na chwilę, a także stawanie za kimś z jednej strony i klepnięcie tej osoby w ramię po drugiej stronie, żeby się odwróciła i nikogo nie zobaczyła. Chociaż Flora ma pewne wyrzuty sumienia po tym, jak przypadkowo zmieniła dzieciaka Hoppcraftów we wróżka, zamierza obserwować z daleka, jak się sprawy potoczą. Jeden psikus przewyższa wszystkie pozostałe: podrzucenie dziecka wróżek tej cudownej Lindzie Rodgers i przyjęcie ludzkiego noworodka do domu Goodfellowów.

Flora GoodfellowSimka pojawiająca się w The Sims 3: Nie z Tego Świata.

Flora mieszka w Moonlight Falls ze swoją rodziną: synem Pipem, synową Dahlią i wnuczką Fawn. Ta ostatnia została ofiarą jednego z psikusów przygotowanych przez samą Florę. Babcia podmieniła ją i dlatego dziewczynka trafiła do rodziny Goodfellowów. Flora przyjaźni się ze wszystkimi domownikami. Poza nimi zna również Chauncey'a Grimma.

Kobieta nie ma stałej pracy. Posiada dziewięć punktów umiejętności ogrodnictwa. W wyposażeniu nosi jedną książkę. Co ciekawe pasek wieku Flory jest cały zapełniony,więc gdyby nie była wróżką, jej życie dobiegłoby końca na początku gry.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Ogrodnictwo ikonkaOgrodnictwo09TS3