FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Faustyna Kamelia (ang. La Shawn Cameron) – miastowa Simka należąca do grupy techników, występująca w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w sekretnym otoczeniu Magia. Faustyna może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniony jest w karierze gastronomicznej jako sprzedawca jedzenia na wynos. Jej marzeniem jest aby 6 dzieci wzięło ślub.

Faustyna ma taką samą strukturę twarzy co Baśka Misiurka. Kobieta ma krótkie, czarne włosy, brązowe oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Faustyny z innymi są zazwyczaj losowe. Mimo iż ma czarne włosy, według SimPE jej naturalnym kolorem włosów jest brąz, z resztą jej brwi są koloru brązowego.

Jeśli chodzi o osobowość, Faustyna jest dość schludna, aktywna i uprzejma, a jednocześnie jest raczej poważna i dość nieśmiała. Kobieta nie posiada żadnych punktów umiejętności na początku gry. Faustyna jest głównie zainteresowana Sportem, Kulturą, Podróżowaniem i Rozrywką. Ironicznie, pomimo swojego pragnienia życiowego, Faustyna nie jest zainteresowana jedzeniem.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

Ciekawostki