FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Ernest Dzwonko (ang. Glen Deppiesse) – miastowy Sim występujący w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Ernest może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniony jest w karierze gastronomicznej jako pomywacz. W życiu dąży do posiadania 6 wnucząt.

Ernest ma taką samą strukturę twarzy i nazwisko co Adam Dzwonko. Mężczyzna ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Ernesta z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Ernest jest dość schludny, aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest dość nieśmiały i poważny. Mężczyzna posiada jedynie 1 punkt logiki i 2 punkty kreatywności. Ernest jest głównie zainteresowany Modą i Podróżowaniem.

Ernest jest jednym z trzech miastowych z grup społecznych, którzy nie pochodzą ze sekretnego otoczenia Magia a co za tym idzie, Ernest pojawia się wyłącznie w Zatoce Pokrzyku. Mężczyzna należy do grupy Bohem. Zazwyczaj będzie on sąsiadem Jadwigi Ołów lub będzie mieszkał w mieszkaniu o standardzie nisko-średnim. Jego kariera nie zmieni się gdy wprowadzi się jako sąsiad lub jako współlokator.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy